Ai observat că o vizită în orice magazin ce aparține acestui lanț este, de fapt, o experiență identică? Nimic nu este întâmplător! Află de ce toate magazinele LIDL au rafturile aranjate la fel. Decizia este un truc folosit de companie.
De când a deschis ușile primului magazin la noi în țară, LIDL s-a bucurat de un succes uriaș în rândul românilor. Zi de zi, zeci de mii de persoane îi trec pragul, clienții revenind mereu, mulțumiți de gama variată de produse de bună calitate, la prețuri avantajoase.
De-a lungul timpului, mulți au ajuns să observe că toate magazinele LIDL au rafturile aranjate la fel. Astfel, nu contează în ce colț al țării îți faci cumpărăturile, experiența este identică. De fapt, vei observa același lucru și în străinătate. Fie că ești în România sau în Franța, produsele sunt așezate în același mod.
Nu este vorba despre nicio coincidență, ci despre o decizie luată de cei din conducere după sfaturile primite de la câțiva dintre cei mai buni designeri de interior din Germania.
Te-ar putea interesa și: Sunt sănătoase sau nu lactatele din Lidl și Kaufland cu puține grăsimi? Ce s-a descoperit
Scopul principal al amenajării din interiorul centrelor comerciale este fluidizarea mișcării clienților, dar și scoaterea în evidență a anumitor produse, totul, evident, din dorința de a obține un profit cât mai mare.
Faptul că te poți orienta cu ușurintă, că știi exact unde se găsește fiecare categorie de produse poate fi un gând liniștitor și un motiv în plus să intri în magazin, indiferent în ce țară ești.
Lanțul LIDL cuprinde peste 11.000 de centre comerciale, la nivel internațional. Cele mai multe sunt deschise în Germania, Austria, Belgia și Franța, însă retailerul este prezent și în alte state din Europa de Vest, Europa Centrală, Europa de Nord și Europa de Est. În România există peste 300 de magazine.
Compania a fost înființată acum aproape un secol, în Germania. În prezent, aparține grupului Scwartz, care are în portofoliu și lanțul de supermarketuri Kaufland.
Te-ar putea interesa și: De ce sunt dulciuri, baterii și pachete de gumă la casele de marcat din Lidl și Kaufland. Trucul folosit în magazine