Lanțul de magazine Lidl lua decizia, în urmă cu câțiva ani, de a scoate la vânzare o selecție de haine și accesorii în culorile galben, albastru și roșu ale brandului. O alegere mai mult decât înțeleaptă, având în vedere că celebrii adidași au înregistrat vânzări colosale. Iată de ce au dispărut, totuși, aceștia de pe piață.
De câțiva ani, la Lidl se găsesc o mulțime de produse la cele mai avantajoase prețuri. De la alimente care nu se regăsesc în orice magazine, la haine și încălțăminte, cu prețuri pentru toate buzunarele, celebrul retail german a devenit unul dintre magazinele preferate ale românilor.
În 2020, magazinul scotea la vânzare o gamă de pantofi sport care a făcut furori în toată Europa. Cumpărătorii au fost înnebuniți după acel model atunci când a ajuns pentru prima dată în magazinele europene, astfel că se formau cozi interminabile în speranța de a obține o pereche.
La momentul respectiv, marca a descris adidașii ca fiind un „must-have pentru orice fan iubitor al lui Lidl, sau pentru adepții ultimelor tendințe în materie de adidași”, spunând că „stilul lor retro clasic îi face să reprezinte un pop de culoare perfect pentru orice look”.
În anul 2020, Lidl vindea acești adidași marcă proprie la prețul de 50 de lei. O sumă la îndemâna oricui, făcând din acești pantofi sport unul dintre cele mai vândute produse ale acestui naț de magazine. De altfel, pantofii sport sunt unii dintre cei mai vânduți de companie, în lanțurile de magazine.
Cei care au reușit să cumpere aceste produse în ediție limitată mai întâi în Germania, apoi în Belgia în iulie 2020, au realizat profituri considerabile de pe urma lor. Aceștia au început să revândă perechile achiziționate, site-urile de second-hand fiind, la acea vreme, pline de oferte. Această nebunie consumistă a dus la un fel de bulă speculativă care făcuse ca unele perechi să se vândă cu peste 1.000 de euro.
Așadar, mulți ajunseseră să achiziționeze acești adidași pentru că îi puteau vinde la supra preţ pe internet. Ulterior, însă, interesul a înregistrat o scădere, dispărând acea „frenezie”. Deocamdată nu se știe dacă acest produs va reapărea pe rafturile magazinelor.