07 ian. 2022 | 08:24

Client Lidl, bruscat ca George Floyd de paznicii supermarketului. De la ce a pornit altercația șocantă VIDEO

Social
Client Lidl, bruscat ca George Floyd de paznicii supermarketului. De la ce a pornit altercația șocantă VIDEO
O situație nedorită la un magazin Lidl din Buzău s-a terminat cu scandal

Marile magazine, de tipul Lidl, au de obicei oferte la anumite produse, iar prețurie și discount-urile sunt de obicei afișate la raft. Dar, nu de puține ori s-a întâmplat ca unul să fie prețul de la raft, și altul cel pe care l-am plătit la casă. O astfel de situație a avut loc într-unul din magazinele discounter-ului german din Buzău. Din păcate, situația a degenerat în cu totul altceva, iar clientul implicat s-a ales și cu fractură la două degete de la o mână. Motivul, prețul incorect plătit la casă, la un produs cu discount.

Cu banii luați și cu degetele rupte

În majoritatea magazinelor, indiferent că vorbim de Lild, Kaufland, sau orice alt supermarket, sau hipermarket, conform legislației în vigoare, produsele care sunt în ofertele de discount, trebuie să aibă afișate prețul inițial și, bineînțeles, prețul de discount.

În același timp, tot conform legislației, prețul de discount afișat la raft trebuie să se regăsească și la casă, atunci când facem plata. Din păcate, ceea ce este normal cu ceea ce se întâmplă, de multe ori nu concordă cu realitatea, iar situația creată într-unul din magazinele Lidl, din orașul Buzău, nu face altceva decât să arate erorile, dar și excesul de zel al unor angajați.

Conform presei locale buzoiene, un client, un bărbat de 44 de ani, a mers la magazinul Lidl din localitate pentru a-și face cumpărăturile. Conform acestuia, existau câteva produse incluse în oferta de discount, la unele dintre acestea existând prețuri cu aproximativ 30% reduse, dar numai la raft.

Un nou caz „George Floyd” într-un magazin Lidl?

Odată ajuns la casa de marcat, clientul a plătit produsele, observând ulterior că produsul în cauză a fost achitat la prețul întreg, și nicidecum la prețul redus cu 30%. Cei de la „Știri de Buzău” au mai relatat că acesta s-a întors la magazin, semnalându-i șefului de magazin eroarea, doar că de aici lucrurile încep să se complice.

„Am cumpărat trei produse iar unul avea 30 la sută reducere la raft dar pe bon era prețul întreg. M-am întors la supermarket și am vorbit cu șeful de magazin, i-am spus care e problema, el a zis că e firesc să mai fie neclarități de genul ăsta. I-am spus că nu e frumos ce au făcut. Între timp, a chemat paza.”, povestește clientul Lidl.

Clientul Lidl nemulțumit, ar fi ieșit din magazin, moment în care agenții de pază l-ar fi imobilizat, trântindu-l la pământ. În busculada creată, unul din agenții firmei de pază i-ar fi fracturat și două degete. Cazul, păstrând proporțiile, ne aduce aminte de cazul americanului George Floyd, pus la pâmânt de polițiști și imobilizat cu genunchiul pe gât.

„Echipajele noastre de intervenţie au acţionat conform fişei postului”

Agenții de pază ai unei firme locale, care asigură paza magazinului Lidl, conform unui comunicat emis de companie, ar fi acționat conform fișei postului, acuzând clientul în cauză de comportament agresiv și că, de fapt, nu ar fi vrut să iasă din magazin, făcând deja scandal.

Numai că realitatea s-ar putea să fie alta, iar agenții de pază, conform publicației locale amintite, să fi acționat cu exces de zel. Bărbatul de 44 de ani a declarat, ulterior, că ar fi ieșit de bună voie din magazin, și că nu era necesară intervenția dură a agenților.

”Eu am ieșit de bunăvoie din magazin iar afară m-au luat cei de la pază. Cei doi agenți, unul m-a luat de gât și m-a trântit, iar celălalt de picioare, apoi s-au așezat cu genunchiul pe gât, pe coaste și pe picior.

Unul s-a pus cu picioarele pe mână și mi-a provocat o fractură”, declară clientul Lidl agresat.

Cazul sub anchetă la IPJ Buzău. Lidl își cere scuze

A fost chemat și un echipaj al IPJ Buzău la fața locului, dar situația nu a fost detensionată așa cum ar fi trebuit, sunt de părere jurnaliștii buzoieni. Cazul este acum anchetat, atât agenții de pază, clientul Lidl, cât și echipajul de poliție ajuns la fața locului, conform oficialilor IPJ Buzău. În același timp, oficialii Lidl au transmis o reacție pe marginea celor întâmplate, declarând:

„Regretăm situaţia creată la magazinul nostru din Buzău, de pe str. Eroilor, Nr. 3, în care au fost implicaţi agenţii de pază, angajaţi ai unei firme externe care asigură intervenţiile rapide pentru magazinul nostru din Buzău. Verificăm atent situaţia semnalată şi, dacă este cazul, vom lua măsurile care se impun”, a transmis conducerea Lidl.

Rămâne ca poliția să elucideze cazul, iar magazinul Lidl buzoian să-și verifice dacă prețurile de discount se regăsesc cu adevărat și pe bonurile clienților, atunci când ajung la casa de marcat.