Lidl dă lovitura cu un produs pe care toți se vor înghesui să îl cumpere. După râvniții adidași Lidl care au fost sold out în aproape toate magazinele, lanțul de supermarketuri vine cu o nouă ofertă, de data aceasta în spiritul Crăciunului. Și mai important este faptul că Lady Gaga face reclamă acestui produs, lucru care va garanta succesul în magazine. Fanii Lidl pot avea parte de noul produs pentru un preț modic, de doar 12 euro, adică aproape 60 de lei.
Lady Gaga face reclamă unui nou produs Lidl. Este vorba despre un pulover de Crăciun care are logo-ul Lidl pe el. Produsul va fi disponibil în magazine din 6 decembrie, conform unei reclame de pe Facebook a Lidl Irlanda. Momentan, nu se știe dacă produsul va fi disponibil și în România.
Imaginea o arată pe Lady Gaga în posterul pentru filmul House of Gucci, în timp ce actorul Adam Driver poartă un pulover marca Lidl.
Lidl va dona o liră sterlină din încasările obținute din fiecare pulover cumpărat către serviciile Childline ale NSPCC.
Întreaga gamă de pulovere festive a supermarketului va ajunge în magazine în acest weekend.
Acesta va fi cel de-al doilea pulover de Crăciun marca Lidl, după cel de anul trecut, care a costat doar 7,99 lire sterline, adică aproximativ 45 de lei.
De asemenea, se pare că anul 2021 a înregistrat o creștere a vânzărilor pentru puloverele de Crăciun branduite cu logo-ul supermarketurilor, deoarece Home Bargains, Greggs și Aldi, magazine celebre în țări din UE, și-au lansat propriile versiuni pentru sărbătorile din acest an.
Fanii Lidl vor ști că brandul s-a extins în domeniul hainelor, iar puloverul de Crăciun în ediție limitată extinde gama de produse sold-out.
Îmbrăcămintea de marcă proprie a magazinului a devenit o senzație virală la începutul acestui an, cei care au creat tendințe căutând gama la modă care prezenta culorile lor îndrăznețe.
Gama de îmbrăcăminte Lidl a devenit atât de populară, încât pantofii de sport s-au epuizat în magazine și au apărut pe Ebay la prețuri cuprinse între 200 și 300 de lire sterline.