Mulți utilizatori Uber s-au bucurat nespus în momentul în care compania a lansat o nouă opțiune! Clienții au posibilitatea să rezerve o călătorie fără să mai folosească aplicația. Totul se poate face extrem de simplu chiar prin WhatsApp.
Gigantul american Uber a venit cu un nou serviciu. Mulți clienți au posibilitatea, începând cu această săptămână, să uite de aplicație și să rezerve o călătorie folosind WhatsApp. Aceasta opțiune a fost lansată în India, pentru prima oară în Lucknow, apoi în New Delhi.
Ulterior, clienții din toată țara s-au putut bucura de ideea reprezentanților Uber. Aplicația WhatsApp, deținută de Meta, are cea mai mare bază de utilizatori în India, potrivit Impact.ro. În respectiva țară, peste un miliard de persoane folosesc aplicația, așa că totul a decurs extrem de ușor.
Nu mai puțin de 3 metode pentru a comanda o mașină Uber prin WhatsApp au fost puse la dispoziția clienților. Ei pot să trimită mesaje către numărul de cont pe care îl are compania americană sau să scaneze un cod QR. De asemenea, aceștia pot accesa și link-ul care deschide chat-ul Uber WhatsApp.
„Călătorii nu vor mai trebui să descarce sau să folosească aplicaţia Uber. Totul, de la înregistrarea utilizatorului, rezervarea unei călătorii şi obţinerea unei chitanţe de călătorie, va fi gestionat în WhatsApp.”, au transmis reprezentanţii Uber.
În același timp, clienții Uber furnizează locația de preluare și predare, indiferent de varianta aleasă pentru a rezerva o călătorie. Aceștia primesc în avans date despre tarif, numele șoferului și ora la care ajunge acesta, rezervare și număr de înmatriculare.
Ei pot să urmărească locația șoferului în timp real, dar și să discute cu acesta în timp ce folosesc un număr ascuns. În același timp, reprezentanții companiei au precizat că politicile de siguranță și utilizare rămân neschimbate și pentru această metodă.
Cei care o să folosească WhatsApp pentru Uber o să fie informați cu privire la regulile de siguranță. Aceștia vor avea posibilitatea de a selecta opțiunea ‘emergency’ în timpul cursei. În cazul în care o să fie apăsat respectivul buton, echipa de asistență pentru clienți pe care o are compania o să își ofere ajutorul.
Mai mult, ei o să aibă acces și la numerele liniei de siguranță pentru a contacta compania chiar și după ce se termină cursa.