Adrian Sârbu, considerat părintele noii revoluții în televiziunea românească, a revenit în urmă cu doi ani pe piața media, anunțând deschiderea mai multor posturi tv noi. Primul post, de știri, Aleph News, emite deja de ceva vreme și este regăsit în grilele furnizorilor de televiziune. În afară de postul de știri, Adrian Sârbu anunța alte trei posturi, Aleph Business, Smart TV și Aleph Comedy.
Adrian Sârbu anunța în urmă cu mai bine de doi ani o nouă revoluție în spațiul media românesc. Părintele PRO TV a decis să revină cu un nou proiect și concept de televiziune, odată cu anunțul celor trei posturi sub brand-ul Alpeh și unul în parteneriat cu celebrul jurnalist Marius Tucă.
Aleph News a împlinit deja un an de zile, dar se pare că noul concept nu prea a prins la publicul român, având audiențele cele mai mici din tot spectrul posturilor TV din România. În iunie 2021, postul avea pierderi de aproape 30 milioane de lei, iar ca audiențe postul era în coada listelor Kantar Media. În acest moment, mai multe nume importante, care au lucrat cu Adrian Sârbu și la Pro TV, au plecat de la postul de știri, care are acum aproximativ 157 de angajați.
Un alt post tv anunțat de cei doi, Smart TV, și-a început de curând emisia, acesta fiind mai mult axat pe dialog și emisiuni de tip talk-show. Principala emisune difuzată aici ese cea realizată chiar de Marius Tucă, care până de curând era difuzată de postul de știri. Cu toate numele afiliate acestui proiect, nici în cazul Smart TV audiențele nu sunt din cele mai bune.
Determinat să demonstreze că noul concept construit de el funcționează, Adrian Sârbu a lansat în cele din urmă și Aleph Business, conform PaginadeMedia. Ca și grafică se diferențiază de fratele News, dar pentru moment programele difuzate aici sunt preluate de la cel de știri, inclusiv emisiunea lui Marius Tucă.
Începând de astăzi abonații DIGI vor putea viziona noul post, Aleph Business, în grila de programe, în pachetele analog și digital, având în vedere că postul este inclus din start în lista Must-Carry.
Cât despre întreg proiectul său, deocamdată lipsind postul dedicat producțiilor de comedie, Adrian Sârbu, într-un prim dialog cu Marius Tucă, declara:
„Noi astăzi am aruncat doi termeni în piaţa media, în vlogosferă, în internet şi anume: Aleph şi social television. Ce putem face? Să-i aruncăm şi să-i lăsăm să vedem cum zboară singuri sau încercăm să-i explicăm. Eu zic să încercăm să îi confirmăm prin ceea ce facem.
Şi ceea ce facem este proiectul Aleph care astăzi trăieşte prima lui iteraţie, numită Aleph News, un canal de News care va trăi o altă ipostază numită Aleph Business, poimâine Aleph Education, ajungem până la urmă şi la canalul de cultură urbană, numit Smart Tv“, a spus Adrian Sârbu la Marius Tucă Show.