Când te gândești la promovrea unui brand, precum cel al gigantului Lidl, te duci imediat cu gândul la contracte de imagine. Practica, întâlnită și la alte branduri de renume, poate aduce un plus de imagine. Pe plan local, în România, gigantul german a avut mai multe astfel de parteneriate. Recent clienții lanțului de supermarketuri au avut surpriza să regăsească o nouă vedetă autohtonă ca promotor al acestui brand.
Când vorbim de genul acesta de promovare, ne gândim imediat la staruri de multe milioane de euro. Când vorbim de vedete, precum George Clooney, Charlize Theron, Beyoncé, sau Taylor Swift, ne gândim la contracte de cel puțin câteva zeci de milioane de euro. Branduri precum Dior, Pepsi și Coca-Cola, practică acest gen de promovare a brandurilor de zeci de ani, iar acest lucru le aduce un plus de valoare.
Și pe plan local, în România, companii ca Pepsi sau Coca Cola, au contracte de imagine bine promovate. De exemplu, Ianis Hagi, vedeta de la Glasgow Rangers, face parte din pleiada de staruri din fotbalul mondial, ca imagine a companiei. Printre cei care-și promovează la fel imaginea și produsele sunt și companii de retail, ca Lidl, Kaufland, Carreforu sau SelGros.
Gigantul Lidl este o prezență importantă pe piața românească de profil, iar de-a lungul anilor a avut astfel de contracte de imagine cu vedetele autohtone. Clienții fideli ai retailerului au avut parte zilele acestea de o nouă surpriză. Lidl România a publicat pe pagina sa de Facebook un nou clip de promovare avându-l ca și promotor pe nimeni altul, decât juratul X-Factor, Florin Ristei.
Cea mai recentă campanie de promovare a produselor puse la vânzare de Lidl, intitulată „#BucătarFărăScăpare” a ajuns la sezonul doi. În cel mai recent episod Lidl, în parteneriat cu juratul X-Factor, Florin Ristei, le-a propus clienților fideli o nouă rețetă în cel de-al șaptelea episod al acestei campanii. Fanii juratului au putut să-i admire calitățile de bucătar în acest episod, Ristei fiind văzut cum pregătește câteva bucate delicioase.
„Bucătăria a fost scena lui Florin Ristei. Hitul serii? O rețetă de tacos care să facă juriul să strige în cor: ȚI-A IE-ȘIT! ȚI-A IE-ȘIT! Bine, ăsta era planul.
Dar planul de acasă nu se potrivește întotdeauna cu cel din escape kitchen. Vezi în noul episod ce s-a întâmplat!”, anunța Lidl pe Facebook și pe pagina dedicată campaniei „#BucătarFărăScăpare”.