Lidl România are vești bune pentru clienții din țară, iar cu un anunț oficial dezvăluie surprizele speciale gratuite pe care le mai pot primi clienții.
Mai precis, cei de la Lidl România au hotărât să le ofere clienților posibilitatea ca să câștige un robot de bucătărie, dar și 10 vouchere de cumpărăturo în valoare de 100 de lei fiecare pentru cumpărăturile bio pe care le faci din oricare dintre supermarketuri.
Lidl România le cere însă clienților să cumpere produse bio pe bonuri de cumpărături în valoare de minimum 70 de lei, ca să fie încriși în acest nou în concurs pe care l-a lansat recent.
Lidl România are diverse produse din categoria bio care se pot cumpăra din magazine. Mai mult, nu contează valoarea produsului cumpărat ca să te poți înscrie în concurs, ci numai să ai unul pe bonul de cumpărături pe care îl primești.
De menționat este că Lidl România are pe site mai multe detalii în ce privește acest concurs, dar și metoda de înscriere. Lidl desfășoară concursul pentru o perioadă limitată de timp, așadar ar fi bine să profiți de șansă!
Lidl este un lanț de magazine de tip discount, care a fost fondat în Germania, operat de concernul Lidl Stiftung & Co. KG, având sediul în orașul Neckarsulm. La nivel internațional, Lidl deține peste 10.000 de magazine. Aceste magazine se află situate în Germania, Franța, Austria, Belgia, dar și în alte țări din Europa de Vest, Europa Centrală și Europa de Nord.
Magazinul Lidl a fost creat în anii ’30 de către familia Schwarz, numele inițial fiind Schwarz Lebensmittel-Sortimentsgrosshandlung. În anii ’70 s-a construit primul magazin tip modern care se mai găsește și azi.
De menționat este că în 1930, Josef Schwarz a devenit un partener al lui Lidl, creând angroul Südfrüchte Co. & Lidl, care inițial comercializa numai fructe. Acum, Lidl este un lanț de magazine de tip discount. În anul 1977, Josef Schwarz și Dieter Schwarz au creat Lidl & Schwarz, forma modernă a lanțului de magazine din prezent, răspândit în multe țări. Primul magazin tip discount Lidl s-a deschis în 1973, după modelul Aldi.
În țara noastră, grupul Schwarz este prezent din 2005 prin divizia Kaufland. Lidl a intrat pe piața locală în anul 2010, atunci când a preluat de la grupul Tengelmann cele circa 100 de magazine de discount Plus. În cursul anului 2011, magazinele Plus au fost redenumite în Lidl, iar anul acesta, rețeaua a ajuns la peste 290 de magazine, 5 sedii logistice și peste 9000 de angajați.