LIDL România, implicat într-un scandal major. Clienții sunt furioși, cum reacționează magazinul

LIDL România, implicat într-un scandal major. Clienții sunt furioși, cum reacționează magazinul
Clienții LIDL România, furioși. Răspunsul reprezentanților lanțului de supermarketuri

Lanțul de supermarketuri LIDL România a trezit indignarea clienților, astfel că totul a izbucnit într-un scandal major. După ce majoritatea s-au plâns de modul în care anumite persoane blochează căile de acces doar pentru a-și ține mașinile la umbră, reprezentanții LIDL au oferit și un răspuns.

Clienții LIDL România, furioși. În ce scandal este implicat lanțul de supermarketuri

Un ziar din România a publicat un articol ce a generat numeroase reacții. Jurnaliștii de la publicația menționată au observat că mai multe mașini erau lăsate la umbră în parcarea LIDL, blocând astfel o bandă de acces. A urmat o adevărată aventură pentru ca mașina să fie scoasă în siguranță din cauza celor ce parcaseră după bunul plac, iar răspunsul unuia dintre ei i-a enervat și mai tare pe clienții lanțului de supermarketuri, ce susțin că această practică este foarte întâlnită.

”Am lăsat-o și eu la umbră, care e problema?”, a fost răspunsul pe care cel ce a parcat mașina la umbră i l-a oferit jurnalistului de la Observatorulph.ro.

Răspunsul LIDL România. Ce măsuri au propus reprezentanții

De aici, totul a degenerat. Mai mulți clienți au spus că aceasta este o practică foarte des întâlnită în parcările LIDL. Ținând cont că unele persoane își doresc să își țină mașina la umbră, ei blochează căi de acces. La solicitarea publicației menționate mai sus, reprezentanții lanțului de supermarketuri din România au oferit și un răspuns. Aceștia au transmis situația semnalată, dar au făcut și apel la spiritul civic al oamenilor.

”Bună ziua, vă mulțumim pentru mesaj și pentru că ne-ați adus în atenție acest aspect. Am transmis situația semnalată de Dvs. în atenția colegilor responsabili. Totodată, facem apel și la spiritul civic al clienților noștri și ne bazăm și pe responsabilitatea fiecărei persoane care utilizează parcările magazinelor noastre pentru a ne ajuta să oferim o experiență de cumpărături plăcută și civilizată. Vă mulțumim încă o dată că ne-ați scris și vă așteptăm cu drag în continuare în magazinele noastre. Toate cele bune.”, au spus reprezentanții LIDL.

Practica incorectă a unor șoferi din parcările LIDL din Prahova este des întâlnită, susțin cititorii ziarului. Din păcate, majoritatea se confruntă cu această problemă, dar și cu unele mai mari atunci când vine vorba despre căile de acces din parcările supermarketurilor. Observatorulph.ro a obținut mai multe reacții din partea cititorilor, astfel că rămâne de văzut ce se va întâmpla în continuare cu șoferii ce nu se gândesc și la ceilalți clienți ce frecventează aceste magazine.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI