Pe 9 ianuarie 2021 a debutat cel de-al doilea sezon al emisiunii Survivor România, de la Kanal D. Filmările se desfășoară în Republica Dominicană. Iată cum arată din satelit, locația în care se filmează Survivor România 2021.
Survivor România este un reality show românesc bazat pe formatul internațional Survivor. Urmând premisa altor versiuni ale formatului, programul prezintă un grup de concurenți care se află într-o locație izolată a insulei, unde trebuie să-și asigure hrană, apă, foc și adăpost.
Concurenții sunt împărțiți în două echipe în cadrul competiției Survivor România se află în Republica Dominicană, unde înfruntă condiții grele, cum ar fi: lipsa hranei sau lipsa unui acoperiș deasupra capului.
Cei 24 de concurenți sunt nevoiți să își construiască adăposturi cu mâinile lor și să-și procure și câștige hrana prin abilitățile fizice. Ei fac toate aceste sacrificii pentru a câștiga Marele Trofeu și premiul a cărui valoare este de 250.000 de lei.
Concurenții Survivor România, sezonul 2 sunt unul și unul. Ei fac parte din echipele: Faimoșii și Războinicii. La începutul competiției, cele două echipe arătau în felul următor:
Echipa albastră, cea a Războinicilor era formată din:
Cel de-al doilea sezon al reality show-ului Survivor România este vizionat de către fanii emisiunii, timp de cinci zile pe săptămână, după următorul program:
Primul sezon al emisiunii a fost prezentat de către Dan Crucer, iar cel de-al doilea sezon este prezentat de către Daniel Pavel. Acesta are o experiență în domeniu de 12 ani.
După cum afirma site-ul myteachertakesatrip.weebly.com, filmările pentru emisiunea Survivor România se desfășoară în Republica Dominicană, pe plaja intitulată Coson. Aceasta este situată lângă orașul Las Terrenas. Pentru o privire de ansamblu accesați următorul linkul.
Plaja Coson se află la aproximativ 20 de minute distanță de orașul Las Terrenas, fiind o locație puțin îndepărtată, dar absolut demnă de vizitat. Acesați link-ul pentru a vedea locația din satelit.
Datorită globalizării, companii ca Nike, Coca Cola și McDonalds sunt la fel de populare acolo ca și în SUA. Acest lucru are consecințe atât pozitive, cât și negative. Din punct de vedere pozitiv, oamenii sunt acum mai conectați cu lumea din jur și au acces sporit la produsele de consum. Din punct de vedere negativ, mărcilor și producătorilor locali le este greu să concureze cu mărcile și produsele multinaționale.