Audiențe, vineri 13 noiembrie 2020. X Factor a fost surclasat de un serial turcesc de pe Kanal D și de un film vechi cu Nicolas Cage dat de PRO TV.
Concursul X Factor a fost pe locul doi aseară, la diferență destul de mare de primul loc, ocupat pe rând de Kanal D și PRO TV. Postul Dogan a câștigat pe toate planurile, iar PRO TV a fost primul pe segmentul tânăr. Antena 1 a ocupat al doilea loc pe toate targeturile și a fost peste PRO TV la nivel național și în mediul urban. Comparativ cu săptămâna precedentă, Antena 1 a avut cifre constante. În schimb, Kanal D și PRO TV au crescut. Cele trei producții s-au încheiat la aceeași oră, în jur de 23:00.
Național: Kanal D a fost lider de audiențe pe intervalul de intersecție cu X Factor de la Antena 1, locul doi. Liderul a adunat peste 1,5 milioane de telespectatori pe minut cu serialul turcesc. Antena 1 a înregistrat o audiență medie de 1,26 milioane de privitori de pe locul doi cu show-ul prezentat de Răzvan și Dani. Podiumul a fost completat de PRO TV, care, pe interval, a înregistrat o medie de 1,22 milioane de persoane.
Urban: Clasamentul primelor trei nu s-a modificat. Lider a rămas Kanal D, pe intervalul X Factor, postul Dogan scoțând o medie de aproape 800.000 de privitori pe minut, în timp ce Antena 1 a avut o medie de 660.000 de telespectatori în fiecare minut. PRO TV a fost pe locul trei, dar foarte aproape de Antena 1, cu filmul ”Comoara Națională”. A strâns o medie de aproape 640.000 de persoane în fiecare minut pe interval.
Comercial: Aici, PRO TV a trecut peste Antena 1 și Kanal D. Pe intervalul X Factor, stația a înregistrat din poziția de lider o medie de 370.000 de persoane tinere pe minut. Antena 1 a ocupat locul doi, cu emisiunea în a cărui juriu se află Ștefan Bănică Junior, Loredana, Delia și Florin Ristei, și a fost urmărit de 240.000 de tineri în fiecare minut. Kanal D a venit în completare, de unde i-a fost suflat locul de către Antena 1, căci pe intervalul X Factor postul Dogan a strâns o medie de 234.000 de telespectatori pe minut, potrivit Paginademedia.