Este una dintre cele mai îndrăgite prezentatoare TV, iar proiectele în care se implică au întotdeauna succes. Andreea Marin a povestit cum a făcut un milion de euro în şase luni de pandemie de coronavirus.
Deşi economia este la pământ, iată că Andreea Marin a reuşit să facă rost de o sumă fabuloasă de bani. Prezentatoarea emisiunii “Nu există nu se poate” de la TVR1 a povestit cum a făcut un milion de euro în doar şase luni. În vârstă de 45 de ani, vedeta TV se împarte perfect între televiziune, viaţa personală şi campanii umanitare. Pandemia de coronavirus i-a dat multe planuri peste cap, însă, pe de altă parte a avut ocazia de a se dedica cu totul fundaţiei “Preţuieşte viaţa”.
“Totul a fost dat peste cap, recunosc. Multe proiecte au căzut, din păcate. Timp de șase luni nu am făcut decât exclusiv muncă umanitară, organizând strângeri de fonduri și convoaie umanitare în toată țara prin campania creată pentru asta, „Prețuiește viața”. Am depășit un milion de euro, adunând cele necesare, ajungând astfel cu ajutoarele noastre în toate județele țării și în peste 40 de spitale. A fost probabil cea mai grea muncă. Nu mi-aș fi închipuit imprevizibilul acestei campanii înainte să o trăiesc. Dar solidaritatea trezită în românii de aici și de peste hotare m-a încurajat și a ținut loc de somn”, a povestit Andreea Marin, pentru Unica.ro.
Deşi are o experienţă uriaşă în televiziune, vedeta TVR recunoaşte că are emoţii de fiecare dată când păşeşte în platou. Perfecţionista din fire, Andreea Marin este mereu pregătită şi în tema cu subiectele pe care le dezbate în fiecare seară, de luni până joi.
“Am mari emoţii mereu. Sunt perfecționistă, recunosc. Și când nu voi mai avea emoții, cum voi fi în stare să le transmit mai departe? Cred în forța emoțiilor și în autenticitatea lor.”, a mai spus aceasta.
După succesul înregistrat cu emisiunea “Surprize, suprize”, Andreea Marin a ales, şi de data aceasta, o emisiune cu emoţii, cu poveşti, cu oameni de la care ai ce învaţa. Întrebată care este secretul succesului ei, aceasta a recunoscut că publicul care o urmăreşte nu are nicio legătură cu cel care este interesat de Vulpiţa Stegaru, de exemplu.
“E limpede că publicul e total diferit. Nici nu-mi propun să concurăm. Nu avem cum. Nu ne dorim aceleași lucruri. Nu avem aceleași valori și nevoi. Cine se distrează cu Vulpița nu poate avea aspirațiile publicului unei emisiuni care înseamnă inspirație și aspirație. Deci comparația va fi întotdeauna deplasată.
Nu am și nu am avut niciodată nevoie de artificii de doi lei care să țină loc de știința de a face jurnalism de calitate. Iertați-mi lipsa de modestie, dar cred în studiu, în dăruire, respect față de public și verticalitate. Nu cred în scuza „asta vrea publicul”, a mai declarat fosta “Zâna a Surprizelor”.