Ziua preferată a tuturor revine în atenția celor care au economisit până acum pentru a-și achiziționa cât mai multe produse în această perioadă. Reducerile sunt surprinzătoare, iar catalogul IKEA arată că unele din lucrurile tale preferate pot fi cumpărate aproape gratis.
Retailer-ul suedez de mobilă aduce clienților săi produse spectaculoase, utile și moderne la cele mai bune prețuri. IKEA intră și ea în campania Black Friday în weekend-ul 27-29 noiembrie, perioadă în care românii vor avea parte de reduceri de până la 70% la peste 70 de produse, inclusiv mobilier. Retailer-ul suedez urmează să organizeze Black Friday în perioada menționată, iar până atunci pregătirile sunt în toi pentru produsele care vor fi cel mai mult reduse: mobilier (canapele, paturi, dulapuri, comode, scaune), corpuri de iluminat, accesorii pentru gătit sau materiale textile pentru toate zonele casei, potrivit reprezentanţilor companiei.
„Reducerile aplicate variază între 20% și 70% și sunt valabile doar la achiziția din magazinul IKEA, nu și prin intermediul serviciului IKEA Comenzi online”, au declarat oficialii companiei. Printre produsele care se vor regăsi la prețuri mult mai mici se numără și o husă de canapea EKTORP scăzută de la 699 de lei la 199 de lei, o husă de pilotă de la 149 de lei la 79 de lei sau o veioză led Lansjo de la 14.99 de lei la 6.99 de lei. Ofertele sunt disponibile în limita stocurilor disponibile.
Vezi AICI catalogul cu produse și reducerile aferente!
„O analiză recentă a agenției Optimized a arătat că de Black Friday românii sunt interesați și de mobilă, și de noutățile pe care le pot cumpăra pentru casă. Optimized estimează că va fi înregistrată o creștere a cererii pentru produse din următoarele categorii: electronice pentru casă și uz personal, articole Home & Deco (peste 150% creștere în volumul de căutări legate de mobilă în perioada stării de urgență din România), dar și jocuri și jucării în special în contextul limitării deplasărilor. Nu în ultimul rând, cererea va fi completată de cadourile de sărbători, cum ar fi produsele de îngrijire personală sau cărțile și produsele de divertisment. La ediția precedentă, în săptămâna Black Friday, au fost înregistrate creșteri de peste 20% în volumul de căutări pe următoarele categorii: Home & Garden (inclusiv mobilă), electronice pentru casă și uz personal, fashion, beauty & care, cărți și literatură. Optimized a remarcat și o creștere cu 22% a căutărilor realizate de pe dispozitive mobile”.