În ultima perioadă, Antena 1 reușește să atragă telespectatorii în fața televizoarelor. Asta s-a întâmplat și în ultimul weekend, conform datelor de audiență și rating.
Duminică, cei de la paginademedia.ro au dat publicității audiențele și rating-urile celor mai importante posturi tv comerciale din România. Ceea ce a ieșit în evidență este faptul că Antena 1 a reușit să surclaseze comptetitorul direct. Au devansat PRO TV la aproape toate capitolele și categoriile vizate.
În acest weekend, sâmbătă, pe 3 octombrie, la Antena 1 telespectatorii au putut urmări a patra ediție a show-ului ”Te Cunosc de Undeva” și, conform datelor oficiale, au reușit o adevărată performanță. Atât în țară, cât și la orașe Antena 1 aproape a reușit să fie lider pe piața audiențelor. Dacă în trecut PRO TV avea audiențe record pe comercial, de data asta Antena 1 a reușit să ocupe locul întâi pe acest segment, la ora difuzării show-ului ”Te Cunosc de Undeva”.
Conform datelor, la nivel urban postul a avut aproximativ 775.000 de telespectatori în fața televizoarelor la ora difuzării show-ului menționat anterior. Pe segmentul comercial, pe segmentul tânăr, lucrurile, spun cei de la paginademedia.ro, s-au echilibrat puțin. Astfel că postul tv din cadrul Intact Media a avut 257.000 de telespectatori. În același segment Pro TV a scos o medie de 256.000 de telespectatori.
Datele arată că, la nivel național, Antena 1 a ocupat locul întâi cu aproximativ 1.495.000 de telespectatori, în timp ce PRO TV a avut numai 823.000 de telespectatori. Procentul de rating, tot la nivel național, a fost de 8.5 pentru Antena 1 și de 4.7 pentru PRO TV.
Concluzia este că, în acest weekend, numărul celor care au stat în fața televizoarelor, urmărind postul Intact Media, s-a dublat față de aceeași perioadă, dar în urmă cu o săpătmână. Rămâne de văzut ce se va întâmpla în următoarea perioadă. PRO TV a început să piardă teren și în fața celor de la DIGI Sport, pe același segment orar. În acest weekend, de exemplu, pe segmentul orar 21:00 – 23:00, PRO TV a pierdut în fața celor de la DIGI Spot. Atunci era difuzat derby-ul de România, dintre FCSB și Dinamo București, meci pierdut de Dinamo cu 3-2.
Următoarea perioadă este una importantă pentru cei doi concurenți direcți. Rămâne de văzut ce va face postul din Pache Protopopescu pentru a-și recâștiga poziția de lider în audiențe. Cert este că producțiile Antenei 1 câștigă, pentru moment, teren în fața celor de la PRO TV. S-a întâmplat și în cazul X-Factor și Masked Singer, două show-uri concurente pe același segment, difuzate vinerea seara.