Bani pentru presă: Intact Media Group va lua cei mai mulți bani de la Guvern, peste 3,2 milioane de euro. Din totalul de aproximativ 20 de milioane alocați de conducere inițial, au fost aprobați doar 7 milioane de euro.
Intact Media Group va lua cei mai mulți bani din campania de informare prin care Guvernul sprijină presa: peste 3,2 milioane de euro pe durata celor patru luni de campanie prin Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Radio ZU, dar și prin Jurnalul Național și site-urile grupului.
Antenele au obținut cea mai mare sumă: peste 1,7 milioane la Intact Media Group ( campania este pe Antena 1 și pe Antena Stars) și 630.000 de euro la Antena 3. Totodată, Intact intră în campanie și cu site-urile (250.000 de euro), Radio ZU (625.000 de euro) și cu Jurnalul Național (30.000 de euro).
Către PRO TV se vor duce aproape 1,5 milioane de euro pentru posturile TV și alți 300.000 de euro pentru online. Kanal D va primi 1,3 milioane de euro, iar România TV aproape 900.000 de euro.
Campania are ca mesaj principal ”Poartă masca”. Spotul TV are mesajul de încurajare scris pe masca de protecție purtată de un personaj. B1 TV a fost postul de televiziune care a difuzat primul spoturile din campania Guvernului, la începutul săptămânii trecute. La câteva zile distanță, clipurile au rulat și pe Digi 24, iar pe finalul săptămânii au intrat și pe alte canale TV, potrivit Pagina de Media.