O instanța a Tribunalului București a decis, vineri, că Mario Iorgulescu, acuzat de omor, poate fi arestat preventiv pentru 30 de zile, începând cu data încarcerării.
Menționăm că Curtea de Apel București a anunlat, pe data de 7 martie, un mandat de arestare în lipsă pe numele lui Mario Iorgulescu, în dosarul în care acesta este acuzat de omor și de conducere a unui vehicul sub influența alcoolului sau a altor substanțe.
Pe data de 5 martie, Tribunalul București a admis propunerea procurilor de emitere a unui mandat de arestare în lipsă pentru Mario Iorgulescu, fiul lui Gina Iorgulescu fiind internat la data aceea la o clinică din Italia. Ulterior, Mario a fost dat în urmărire internațională de către Poliția Română.
Avocații lui Mario Iorgulescu au contestat decizia și au avut câștig de cauză la Curtea de Apel București, instanța care a anulat decizia tribunalului și a dispus ca cererea procurorilor să se rejudece.
„Admite contestaţia formulată de inculpatul Iorgulescu Gino Mario împotriva încheierii de şedinţă din data de 05.03.2020, pronunţată de judecătorul de drepturi şi libertăţi de la Tribunalul Bucureşti – Secţia I Penală. Desfiinţează încheierea atacată şi dispune rejudecarea cauzei de către judecătorul de drepturi şi libertăţi de la Tribunalul Bucureşti Secţia I Penală. Definitivă”, este hotărârea Curţii de Apel Bucureşti.
Reamintim că în septembrie 2019, Mario Iorgulescu a produs un grav accident auto, aflându-se sub influența alcoolului și a consumului de cocaină.
Procurorii mai notează că la data de 8 septembrie 2019, pe fondul unei crize de gelozie și într-o stare de furie, cu o alcoolemie de 1,96 g/l şi fiind sub influenţa cocainei, intenționând să se deplaseze din satul Gulia, comuna Tărtășești, spre un club din Herăstrău. Mario conducea un autoturism marca Aston Martin model DBS, cu o viteză ce depăşea cu mult viteza legală de 50 km/h în localitate și a pătruns pe culoarea roșie a semaforului cu o viteză de 145 km/h în intersecţia dintre Şos. Chitilei şi str. Teodor Neagoe.
Anchetatorii mai explică faptul că Mario Iorgulescu a accelerat până la 162 de km/h, în momentul în care a trecut de un alt vehicul care circula cu viteză redusă pe banda întâi, după care a urcat mașina cu partea stângă pe un scuar, apăsând la maximum pedala de accelerație. Astfel, vehicului cu 700 de cai putere a pătruns pe contrasens, unde a intrat în coliziune frontală, la viteza de 143 km/h, cu un autoturism marca Audi, condus de un bărbat, care a murit pe loc. Procurorii mai menționează că, din momentul în care a pătruns în intersecție pe culoarea roșie a semaforului, Mario Iorgulescu nu a frânat, iar în momentul coliziunii pedala de accelerație era apăsată la maximum.