Magazinul care pune pe jar Lidl, Kaufland și alte mari magazine a făcut un nou pas. Prețurile sunt mici acolo și de necombătut
Magazinul local La Cocoş a deschis al treilea hipermarket şi a ajuns la afaceri de 713 milioane de lei.
Retailerul este cunoscut pentru politica preţurilor mici, iar clienții Lidl, Carrefour și Kaufland ar putea să-și îndrepte atenția către acesta.
Retailerul La Cocoș şi-a majorat anul trecut afacerile cu circa 30%, de două ori mai rapid decât inflaţia, vânzările companiei ajungând la 713 milioane lei. Iar creşterea este susţinută şi de deschiderea celui de-al treilea magazin al companiei, în Ploieşti, fiind vorba de a doua unitate din oraş. Aceasta a fost inaugurată însă în toamna lui 2022.
Magazinul cu cele mai mici prețuri
Retailerul La Cocoş este activ pe formatul de hipermarket şi este cunoscut pentru politica preţurilor mici. Aceasta a fost şi principala „armă“ a companiei în lupta cu concurenţa, în condiţiile în care formatul de magazine mari, de tip hipermarket, a tot pierdut teren în ultimii ani în favoarea discountului şi a proximităţii moderne.
Precum notează și descrierea de pe site-ul lanțului de magazine, „supermarketul La Cocoș este o afacere de familie născută și crescută în România. A pornit din dorința de a se lupta cu prețurile oferind românilor cele mai bune experiențe de cumpărături prin orientarea către comercializarea de produse calitative la cele mai avantajoase prețuri”.