18 mai 2022 | 14:17

Netflix are o nouă strategie: ce face gigantul în legătură cu viitoarele producții

ACTUALITATE
Netflix are o nouă strategie: ce face gigantul în legătură cu viitoarele producții

Netflix se îndreaptă către o strategie convențională pentru a-și îmbunătăți producțiile originale: focus grupul. Variety a aflat că Netflix a proiectat filme și emisiuni TV în avans pentru a obține feedback de la abonații invitați să participe.

Astfel, în acest proiect, clienții urmăresc mai multe titluri pe parcursul a șase luni și completează un sondaj pentru a indica ceea ce le-a plăcut, displăcut sau ce ar schimba.

Compania a confirmat că organizează focus grupuri, dar numai în SUA. Aceste proiecții au fost pilonii la Hollywood de zeci de ani și sunt folosite pentru a face editări atunci când producătorii doresc ca un titlu să ajungă la cel mai larg public posibil.

Spre exemplu, finalul lui Terminator 2 a fost schimbat după ce un focus grup a respins versiunea inițială. Ca și în aceste cazuri, Netflix folosește grupurile pentru a se asigura că originalele sale sunt bine primite și ca spectatorii să revină.

Compania este foarte familiarizată cu experimentarea. A testat totul, de la selecția aleatorie a emisiunilor până la jocurile mobile. Cu toate acestea, testarea conținutului producțiilor este relativ nouă. Deși nu este clar ce a determinat noua abordare, Netflix se confruntă cu o presiune crescândă din partea rivalilor.

Netflix aduce ceva cu totul nou și interesant: ce vei putea vedea pe platforma de streaming

Este posibil ca Netflix să aducă ceva nou pe platformă: conținutul transmis live. Platforma lucrează în prezent la o opțiune de transmisie în direct pentru artiștii de stand-up și alt conținut live.

Potrivit Deadline, suportul pentru streamurile live ar putea deschide posibilitatea ca Netflix să difuzeze emisiuni live, precum cea susținută recent de reality show-ul Selling Sunset, precum și să permită votul live pentru emisiunile de competiție.

Netflix ar putea folosi, de asemenea, funcția pentru a difuza programe speciale de comedie live. Anul acesta, gigantul a organizat primul festival de comedie live, numit Netflix Is a Joke Fest. Evenimentul din Los Angeles s-a desfășurat pe mai multe zile și a prezentat peste 130 de comedianți populari, printre care Ali Wong, Bill Burr, Jerry Seinfeld, John Mulaney și alții.