Netflix are o nouă strategie: ce face gigantul în legătură cu viitoarele producții
Netflix se îndreaptă către o strategie convențională pentru a-și îmbunătăți producțiile originale: focus grupul. Variety a aflat că Netflix a proiectat filme și emisiuni TV în avans pentru a obține feedback de la abonații invitați să participe.
Astfel, în acest proiect, clienții urmăresc mai multe titluri pe parcursul a șase luni și completează un sondaj pentru a indica ceea ce le-a plăcut, displăcut sau ce ar schimba.
Compania a confirmat că organizează focus grupuri, dar numai în SUA. Aceste proiecții au fost pilonii la Hollywood de zeci de ani și sunt folosite pentru a face editări atunci când producătorii doresc ca un titlu să ajungă la cel mai larg public posibil.
Spre exemplu, finalul lui Terminator 2 a fost schimbat după ce un focus grup a respins versiunea inițială. Ca și în aceste cazuri, Netflix folosește grupurile pentru a se asigura că originalele sale sunt bine primite și ca spectatorii să revină.
Compania este foarte familiarizată cu experimentarea. A testat totul, de la selecția aleatorie a emisiunilor până la jocurile mobile. Cu toate acestea, testarea conținutului producțiilor este relativ nouă. Deși nu este clar ce a determinat noua abordare, Netflix se confruntă cu o presiune crescândă din partea rivalilor.