Noile funcționalități Uber fac serviciile companiei mai utile
Uber vine acum cu o serie de îmbunătățiri, atât în ceea ce privește serviciile sale de ridesharing, cât și legate de livrarea de mâncare.
Compania aduce mai multe modificări care vor fi utile atât pentru cele 100 de milioane de utilizatori activi, cât și pentru cele patru milioane de șoferi.
Concurența dintre Uber și celelalte companii de ridesharing e destul de mare, însă compania speră să te facă să alegi serviciile sale în detrimentul altora prin câteva noi funcții pe care le introduce.
Ce vei putea face nou în aplicația Uber, ca pasager
- Verifică-ți cursa: Pentru a se asigura că se urcă în mașina care trebuie, utilizatorii pot opta pentru primirea unui cod PIN de 4 cifre pe care să-l comunice verbal șoferului. Acesta va putea începe cursa numai după ce PIN-ul corect este introdus în aplicație.
- Raportarea unui incident în timpul călătoriei: Utilizatorii nu vor mai aștepta să coboare din mașină pentru a semnala o problemă către Uber. În curând, aceștia vor avea opțiunea de a raporta un incident direct în kit-ul de siguranță (simbolul cu scut albastru) care se poate utiliza în timpul călătoriei. Echipa de siguranță Uber va interveni imediat după terminarea cursei.
- Alertele pentru piste de bicicletă: Până la sfârșitul lunii octombrie, utilizatorii din peste 200 de orașe din întreaga lume vor primi o notificare în aplicație atunci când coboară din mașină aproape de o pistă pentru biciclete. Această funcționalitate ar contribui la atenția pasagerilor înainte de a deschide portiera mașinii, când vor fi atenționați să verifice dacă sunt bicicliști pe pistă.
Noi funcționalități pentru șoferi
- Uber a anunțat debutul unui estimator de câștiguri pentru a ajuta șoferii să aibă o idee mai clară a potențialului lor financiar în aplicație. Aceasta ar livra șoferilor mai multe informații pentru ca ei să înțeleagă exact care sunt posibilitățile lor de câștig chiar înainte de prima cursă.
- Compania lansează o nouă funcție ajutătoare: o hartă a cererilor care semnalează zonele de unde utilizatorii comandă Uber cel mai des, cu predicții mai bune pentru momentele în care șoferii pot primi curse.
- Uneori, șoferii primesc curse care duc în locuri de unde se întorc mai greu în locul din care au pornit inițial. În noiembrie, compania introduce Back to Busy Area. Dacă un șofer primește o cursă pentru o zonă cu puține solicitări, el poate folosi această funcționalitate pentru a filtra cursele care să-l ducă înapoi în zona lui de interes.
Ce vei putea face în aplicația UberEats
Și aplicația de livrare de mâncare are noi opțiuni. Cei care se vor bucura cei mai mult sunt cei care au alergii sau restricții alimentare. Noua funcționalitate are scopul de a ușura comandarea unui fel de mâncare prin Uber Eats pentru persoanele alergice sau care au anumite restricții în dietă.
În primul rând, poți selecta restaurantele care au meniuri speciale pentru persoane alergice. Atunci când alegi un fel de mâncare, poți comunica ușor restaurantului care sunt alergiile sau restricțiile tale în dietă, direct prin aplicație. De asemenea, dacă un restaurant nu poate accepta o solicitare, acesta va putea trimite un mesaj cu o recomandare de meniu potrivit nevoilor tale.
În plus, aplicația vine și cu o nouă funcționalitate prin care poți ajuta puțin mediul. Din luna noiembrie, restaurantele nu vor mai include automat consumabile de unică folosință de tip tacâmuri și paie, ci va trebui să le soliciți manual, în caz că le vrei.
„Știm că acesta este doar primul pas pentru a reduce deșeurile din plastic, dar suntem bucuroși să ne gândim cum putem să ne implicăm mai mult pentru a face bine pentru planeta noastră și impactul pe care îl are livrarea de mâncare la nivel mondial”, spune Uber.