LG vrea să reinventeze statul la hotel și chiar să te bucuri de TV
LG a anunțat o soluție hotelieră interactivă pe fondul unei lipse: sisteme excelente de entertainment când ești cazat. În acest sens, creează o experiență personalizată pentru oaspeți și optimizează fluxul de lucru pentru hotelieri.
Soluția LG se numește Pro:Centric Direct și e pe trei piloni. Atât hotelierii, cât și oaspeții pot beneficia de un instrument ușor de utilizat, pe care îl pot personaliza în funcție de nevoile proprii. Atunci când este asociat cu serverul PCS400R, Pro:Centric Direct poate fi ușor implementat în hotel și transformă televizorul hotelului într-un instrument interactiv care permite oaspeților să comunice cu hotelierul și viceversa.
Pro:Centric Direct de la LG facilitează proiectarea interfeței utilizator de televiziune hotelieră (UI), în plus față de furnizarea de servicii diverse cum ar fi gestionarea de la distanță a rețelei IP. Totodată, vine cu șabloane intuitive și elegante și oferă, de asemenea, instrumente simple pentru editarea propriilor șabloane. Astfel, hotelierii își pot personaliza și ajusta conținutul în funcție de nevoile clienților. De la paginile de bun venit la panouri, hotelierii pot edita imagini, texte și link-uri afișate pe televizor.
O altă caracteristică distinctivă este managementul de la distanță, care permite hotelierilor să configureze canalele pentru o cameră în funcție de scopul vizitării. O familie care vizitează un hotel va avea nevoi diferite față de un om de afaceri aflat în respectivul oraș pentru o conferință.
Hotelierii pot gestiona canalele în funcție de clasă și de grup, astfel încât oaspeții să primească conținut mai personalizat pe televizorul din hotel. De exemplu, o familie cu copii mici ar vedea caracteristici pentru cele mai recente filme pentru copii sau despre îngrijirea copiilor oferită în hotel.
De asemenea, hotelierii pot gestiona configurația de la distanță, inclusiv instalarea și actualizarea software-ului.
Inovația cea mai recentă oferită de LG industriei hoteliere este serverul PCS400R. Acest server de gestionare a conținutului permite hotelierilor să implementeze Pro:Centric Direct indiferent dacă utilizează o infrastructură de Internet Protocol (IP) sau Radio Frecvență (RF).
Combinația dintre Pro:Centric Direct și PCS400R permite hotelierilor să comunice direct cu oaspeții lor, iar oaspeților să contacteze personalul hotelului. Soluția interactivă permite oaspeților să comande servicii de cameră, să facă check-out sau chiar să ceară mai multe prosoape prin intermediul hotelului TV.
De asemenea, hotelierii pot trimite mesaje vizitatorilor prin intermediul serverului. Mesajele pot fi personalizate pentru a include numele oaspetelui, pentru a împărtăși cele mai recente promoții sau pentru a comunica opțiunile pentru micul dejun.