Românii de la Bitdefender se extind în Australia: ce companie au cumpărat
Bitdefender continuă să crească pe piața soluțiilor de securitate cibernetică, iar extinderea în Australia întărește poziția companiei românești în regiunea Asia-Pacific.
Bitdefender se extinde oficial pe piața din Australia după ce a anunțat că preia compania SMS eTech, partenerul economic care se ocupa de distribuirea produselor Bitdefender în Australia și Noua Zeelandă.
Bitdefender își stabilește astfel, în mod direct, prezența locală prin deschiderea unui birou în Melbourne, primul al companiei în această regiune a lumii.
Odată cu achiziția acelei companii, Bitdefender a preluat și angajații SMS eTech responsabili de portofoliul Bitdefender, cu obiectivul de a consolida vânzările online, rețeaua de parteneri și expansiunea în regiune.
Terenul australian nu e nou pentru Bitdefender. Compania își vinde aici produsele de 13 ani, iar în ultimii patru ani, SMS eTech a fost partenerul exclusiv care a adus brandului românesc creșteri de 55%.
„Această decizie strategică va contribui la creșterea susținută, de două cifre, pe care o traversăm. Bitdefender Australia va avea un rol cheie în dezvoltarea businessului și brandului Bitdefender la nivel global”, a declarat Florin Talpeș, fondatorul și proprietarul Bitdefender.
„Achiziția a fost pasul firesc în relația dintre cele două companii. SMS eTech a fost dintotdeauna pregătită să sprijine brandurile să se stabilească în Australia și Noua Zeelandă. Aștept cu entuziasm să văd cum Bitdefender își accelerează prezența pe piață cu soluțiile de securitate recunoscute pe tot mapamondul”, spune Colin Westbury, managing director al SMS eTech, potrivit Hotnews.
Bitdefender a mai făcut un pas similar în 2017, când a preluat Profil Technology, partenerul din Franța, responsabil de vânzarea soluțiilor de securitate românești încă din 2001.
În prezent, Bitdefender s-a extins în SUA, Franța, Germania, Danemarca, Spania, Marea Britanie, Emiratele Arabe Unite, iar în ultimii doi ani, în Suedia, Canada și Italia.
În general, modelul de business al Bitdefender este relativ simplu: își stabilește prezența în anumite piețe fie prin birouri proprii, fie prin intermediul unor parteneri exclusivi, care gestionează integral activitățile de vânzări și marketing pentru produsele.