10 iul. 2023 | 10:15

Magazinul care pune pe jar Lidl, Kaufland și alte mari magazine a făcut un nou pas. Prețurile sunt mici acolo și de necombătut

ACTUALITATE
Magazinul care pune pe jar Lidl, Kaufland și alte mari magazine a făcut un nou pas. Prețurile sunt mici acolo și de necombătut

Magazinul local La Cocoş a deschis al treilea hipermarket şi a ajuns la afaceri de 713 milioane de lei.

Retailerul este cunoscut pentru politica preţurilor mici, iar clienții Lidl, Carrefour și Kaufland ar putea să-și îndrepte atenția către acesta.

Retailerul La Cocoș şi-a majorat anul trecut afacerile cu circa 30%, de două ori mai rapid decât inflaţia, vânzările companiei ajungând la 713 milioane lei. Iar creşterea este susţinută şi de deschiderea celui de-al treilea magazin al companiei, în Ploieşti, fiind vorba de a doua unitate din oraş. Aceasta a fost inaugurată însă în toamna lui 2022.

Magazinul cu cele mai mici prețuri

Re­tailerul La Cocoş este activ pe formatul de hipermarket şi este cunoscut pentru politica preţurilor mici. Aceasta a fost şi principala „armă“ a companiei în lupta cu concurenţa, în condiţiile în care formatul de magazine mari, de tip hipermarket, a tot pierdut teren în ultimii ani în favoarea discountului şi a proximităţii moderne.

Precum notează și descrierea de pe site-ul lanțului de magazine, „supermarketul La Cocoș este o afacere de familie născută și crescută în România. A pornit din dorința de a se lupta cu prețurile oferind românilor cele mai bune experiențe de cumpărături prin orientarea către comercializarea de produse calitative la cele mai avantajoase prețuri”.

„Fiind o companie românească, înțelegem perfect nevoile mereu în schimbare ale societății românești și de aceea facem zilnic eforturi susținute pentru a atinge cele trei obiective setate de companie. Obiectivul nostru principal este să oferim cele mai avantajoase prețuri pentru clienți, cele mai bune produse cu promoții permanente la cumpărarea a 3-6 bucăți, oferind astfel clienților posibilitatea să facă economii importante. Magazine cu suprafețe mari, între 5.000mp-12.000mp, pentru a oferi o gamă cât mai variată de produse. Supermarketul La Cocoș este un magazin 100% românesc care vă așteaptă ACASĂ!”, se menționează în descrierea de pe site-ul retailerului.

Ca referință, omul de afaceri Iulian Nica a deschis în 2014 magazinul La Cocoş din Ploieşti şi a ajuns la afaceri de 54 mil. euro în 2019, în urcare cu 38% faţă de 2018.