Samsung își freacă palmele de bucurie: cum a reușit gigantul să devină numărul unu mondial
Samsung are motive reale de bucurie, în urma vânzărilor realizate de companie anul trecut, la o anumită categorie de telefoane mobile.
Mai exact, gigantul a reușit să vândă aproximativ 7,1 milioane de telefoane pliabile (fold), la nivel global, înregistrând o creștere de 264%, comparativ cu anul 2020.
Vorbim, în acest caz, despre o realizare importantă pentru Samsung, de vreme ce toate modelele sale de telefoane fold au prețuri mari, făcând parte din categoria premium a companiei. Ba mai mult, gigantul este, în acest moment, lider pe piață, în ceea ce privește telefoanele pliabile.
Samsung a dat tonul, ceilalți producători îl vor urma: ce se va întâmpla cu telefoanele fold, până în 2030
Conform unui studiu realizat de ABI Research, se preconizează că, până în 2030, telefoanele mobile vor fi, în marea lor majoritate, pliabile, anul acesta fiind pregătite alte și alte modele care să fie lansate pe piață. „(…) adăugarea unor modele mai inovatoare, cum ar fi modelele pliabile și compacte, factorul de formă pliabilă, cu funcționalitatea sa îmbunătățită, și evoluția experiențelor oferite de dispozitive, vor înregistra o creștere a popularității, în ciuda faptului că au încă prețuri relativ ridicate. În consecință, se așteaptă o schimbare semnificativă în ceea ce privește disponibilitatea pe piață și lansarea pe piață a mai multor dispozitive cu ecran flexibil în 2022″, a declarat David McQueen, director în cadrul ABI Research.
Fără dar și poate, Samsung a adus un aport seminificativ în acest sens, cele mai vândute modele de telefoane fiind Flip 3 și Fold 3. Aceste telefoane au venit în sprijinul celor care au regretat scoaterea de piață a seriei Galaxy Note, ecranul generos, totodată pliabil, fiind o alternativă mai mult decât decentă care să rezolve atât necesitatea unei diagonale „cinstite”, dar și problema spațiului.
Imediat după Samsung, în topul vânzărilor globale se află Huawei, care a vândut 0,9 milioane de dispozitive în 2021, deținând, în acest moment, o cotă de piață de 10%.