Prima mașină electrică de la Rolls-Royce este coupe-ul Spectre: ce preț are

Prima mașină electrică de la Rolls-Royce este coupe-ul Spectre: ce preț are

Rolls-Royce și-a început oficial tranziția la mașinile electrice. Poate fi cel mai silențios Rolls-Royce de până acum.

Producătorul britanic de lux a dezvăluit primul său EV complet, Spectre coupe. „Succesorul spiritual” al lui Phantom seamănă mult cu omologii săi impunători pe benzină (în afară de un coeficient de rezistență scăzut de 0,25), dar promite să fie și mai silențios și mai lin, datorită motorului său.

Brandul încă finalizează specificațiile. Cu toate acestea, se așteaptă ca mașina cu tracțiune integrală să ajungă la 0-60 km/h în 4,4 secunde și să atingă o autonomie EPA de 260 de mile. Acestea nu sunt cifre excepționale, dar aici se pune accentul pe o călătorie răsfățată, nu pe performanță absolută.

Rolls-Royce a lansat prima mașină electrică

Această decizie se reflectă în interior. Designul include instrumentele obligatorii și display-urile de infotainment, plus o fascie digitală pentru pasager. În conformitate cu filozofia de design personalizat a Rolls-Royce, puteți chiar să solicitați companiei să personalizeze culoarea cadranelor de pe ecran. Un asistent „Eleanor” se poate ocupa de sarcinile din mașină, iar o aplicație Whispers poate trimite recomandări de locații selectate (cum ar fi restaurante), precum și controla de la distanță funcțiile de bază ale mașinii, cum ar fi încuietorile și încălzirea.

Aceasta nu este doar o versiune reproiectată a modelelor existente ale companiei. Spectre folosește o nouă platformă din aluminiu („arhitectura luxului”) adaptată pentru vehicule electrice și se mândrește cu uși „starlight” cu 4.796 de puncte de lumină. Este foarte mare pentru un coupe de 148 de cm lungime și 200 de cm lățime. Acest lucru este pentru seri și excursii pe îndelete la clubul de golf.

Spectre este disponibil pentru comandă acum, primele livrări fiind așteptate în al patrulea trimestru din 2023. Prețul începe de la 413.500 de dolari în SUA, dar asta înainte de procesul de personalizare – așteptați-vă să plătiți mult mai mult pentru a obține designul dorit.