Doar asta nu făceai pe Instagram: schimbarea utilă care va afecta toți utilizatori, e ca pe Facebook
În contextul în care partea de Story este cea mai importantă și mai utilizată din cadrul Instagram, nu ar trebui să vină ca o surpriză faptul gigantul deținut de Mark Zuckerberg face eforturi pentru a o optimiza cât poate de bine.
Instagram a dezvăluit o schimbare foarte importantă legată de modul în care interacționezi cu Stories sau Instastories. În mod tradițional, dacă îți plăcea un story și alegeai o reacție dintre cele predefinite, gestul tău se reflecta într-un mesaj nou în inbox-ul destinatarului, strecurat printre mesajele sale private. Nu conta dacă expediai doar un emoticon sau un mesaj mai stufos, toate se vedeau sub formă de mesaje. Acum, practica respectivă va fi cu totul altfel.
Instagram și Like-urile
Printr-o postare pe Twitter, oficialii Instagram au dezvăluit o schimbare semnificativă în ceea ce privește Story-urile. ”Like-uri private pentru Story-uri. Începând procesul de propagare de astăzi, acum poți trimite un pic de dragoste apreciind story-urile oamenilor fără să le trimiți un mesaj direct sau DM. Like-urile la Stories sunt private și nu se reflectă într-un număr (la fel ca în cazul like-urilor la postări). În schimb, ele apar ca inimioare în dreptul ID-ului persoanelor din lista de indivizi care ți-au văzut fiecare Story”, se arată în postarea pe Twitter care a însoțit schimbarea.
Cu alte cuvinte, vei avea inbox-ul de pe Instagram mai curat și nici nu vei genera conversații dintr-un singur cuvânt sau emoticon în căsuța de poștă electronică a persoanelor pe care le urmărești pe îndrăgita rețea de socializare. Rămâne doar să vedem cât de eficienți vor fi cei de la Instagram în a propaga noua funcție, având în vedere că acesta schimbări majore de funcționalitate durează de la câteva săptămâni până la câteva luni pentru a ajunge la toată lumea. ”Ideea aici este de a ne asigura că oamenii manifestă mai mult suport unii pentru alții, dar și de a curăța un pic lista de mesaje.”, a explicat Adam Mosseri de la Instagram.