04 feb. 2022 | 09:52

Cele mai urmărite seriale în februarie: ce serviciu de streaming e campion

ACTUALITATE
Cele mai urmărite seriale în februarie: ce serviciu de streaming e campion

The Book of Boba Fett, cel mai recent serial spin-off Star Wars care a ajuns la Disney+, a ajuns în topul 10 al lui Nielsen pentru săptămâna 3-9 ianuarie, în timp ce Cobra Kai este pe locul întâi. Iată ce alte seriale mai fac parte din top 10.

Cobra Kai a adunat 2,15 miliarde de minute de streaming pentru o săptămână, doar puțin în scădere față de cele 2,4 miliarde acumulate în săptămâna anterioară. O treime din audiența sa a fost în categoria de vârstă 35-49 de ani, conform Nielsen.

Nielsen măsoară doar streamingul prin intermediul unui TV pentru Disney+, Hulu, Netflix, Apple TV+ și Amazon Prime Video. Compania a declarat că această săptămână a fost a treia cu cele mai mari înregistrări pentru streaming în general, după săptămânile de Crăciun și Anul Nou.

Netflix este liderul absolut la seriale

Mai jos este topul 10 săptămânal complet. Majoritatea titlurilor din acest top sunt pe Netflix.

Cobra Kai – 40 de episoade, 2,153 de miliarde de minute de vizionare

Encanto (Disney+) – film, 1,5 miliarde de minute de vizionare

The Witcher – 16 episoade, 1,1 miliarde de minute de vizionare

Stay Close – 8 episoade, 988 de milioane de minute de vizionare

Don’t Look Up – film, 807 milioane de minute de vizionare

CoComelon – 15 episoade, 748 de milioane de minute de vizionare

Queer Eye – 52 episoade, 723 de milioane de minute de vizionare

NCIS – 354 episoade, 689 de milioane de minute de vizionare

Minți criminale – 319 episoade, 672 de milioane de minute de vizionare

The Book of Boba Fett (Disney+) – două episoade, 563 de milioane de minute de vizionare

Dacă vrei să vezi topul celor mai urmărite filme și seriale de pe Netflix în februarie, îl poți găsi aici.

Don’t Look Up” (10,250,000 ore de vizionare), controversatul film refuză să coboare din top. Cu toate că vorbim despre săptămâni întregi de la lansare, însă și de la startul marelui conflict online, acesta continuă să spargă barierele, atunci când vorbim despre vizualizări.