LG reinventează televizoarele: cum arată OLED-ul cu „husă” și cum se asortează el cu obiectele de artă din casă
Cel mai nou model de televizor OLED de la LG a fost creat special pentru cei care preferă un design aparte, unic față de standardul clasic al industriei.
De câte ori nu ți s-a întâmplat să-ți cumperi un televizor nou și să constanți că, odată ce l-ai montat în locul preferat, arată „ca nuca în perete”- cu alte cuvinte, fără nicio legătură cu stilul în care ți-ai decorat camera? Probabil, de prea multe ori. Așadar, ținând cont de acest aspect, LG și-a reimaginat televizorul viitorului, ținând cont de modul în care acesta ar putea să „facă casă bună” cu restul obiectelor (de artă – sau nu) din locuința ta.
Noul televizor OLED de la LG va avea o husă care va putea fi aplicată pe monitor, atunci când televizorul nu este folosit
Compania coreeană a adus o serie de modificări modelului de televizor LG OLED Evo, de 65 de inchi, introducându-l în colecția Objet. Upgrade-ul constă într-o husă pe care o puteți glisa în sus sau în jos, cu ajutorul unei telecomenzi dedicate.
Dacă nu vă uitați la nimic și doriți doar să utilizați televizorul pe post de ceas sau pentru a reda muzică – difuzorul dispozitivului având o capacitate de 80 de wați – puteți glisa husa-capac la jumătate, astfel încât să fie afișată doar o jumătate din ecran.
Mai mult, tehnologia din spatele televizorului OLED de la LG duce noțiunea de personalizare la nivelul următor, utilizatorul având opțiunea de a alege între temele oferite de LG, pentru un spor de vizibilitate.
Modelul revoluționar tinde să copieze aspectul unei piese de artă, așadar este montat pe un șevalet metalic, putând fi, pur și simplu, sprijinit de un perete, în loc să fie atârnat.
Mai mult, husa seamănă, la rândul ei, cu o pânză de pictură, fiind confecționată dintr-un material textil premium Kvadrat. Colectia LG OLED Evo TV Objet costă mult mai mult decât modelul precedent OLED Evo, așa cum se putea deja anticipa.
Televizorul „de artă” va fi disponibil pentru vânzare începând cu data de 15 decembrie, într-o primă instanță, în Coreea. El va costa 8.381 de dolari, iar husa va fi disponibilă în trei culori: bej, sequoia sau verde. De asemenea, clienții vor putea achiziționa huse suplimentare, astfel încât să le poată schimba în funcție de schema de culori a casei.