Google Maps se ia la întrecere cu Facebook și lansează propriul său feed
Deși poveștile sunt peste tot acum, pe Google Maps nu te-ai fi așteptat sa le găsești. Însă intră și el în joc. În loc să adauge mici cercuri în partea de sus a ecranului aplicației, Google Maps introduce propriul flux de știri.
Google numește noua sa funcție „Feed comunitar”, deoarece include postări dintr-o zonă locală. Cu toate acestea, este organizat așa cum ar fi orice alt flux de știri – un flux care poate fi derulat pe verticală, cu postări pe care le poți „aprecia” atingând o pictogramă mică cu degetul în sus.
Ce vor cuprinde poveștile din Google Maps?
Feedul, care se găsește în fila Explorare a aplicației Google Maps, este conceput pentru a facilita găsirea celor mai recente știri, actualizări și recomandări din surse locale de încredere.
Aceasta include postările pe care proprietarii de afaceri le creează folosind Compania mea pe Google pentru a alerta clienții cu privire la noi oferte, actualizări de meniu și altele.
La lansare, Google spune că accentul va fi pus pe evidențierea postărilor de la companiile cu produse alimentare și băuturi.
De ani de zile, companiile au reușit să facă astfel de postări folosind instrumentele Google. Dar anterior, utilizatorii ar trebui să atingă în mod specific pentru a urmări profilul companiei pentru a primi actualizările lor.
Acum, aceleași tipuri de postări vor fi afișate chiar și pentru acei utilizatori Google Maps care nu au făcut pasul suplimentar de a urmări o anumită companie.
Această expunere crescută a afectat vizualizările postărilor, spune Google. La primele teste ale feedului comunitar înainte de lansarea sa publică, Google a constatat că postările companiilor au văzut mai mult decât dublul numărului de vizionări care era înregistrat înainte ca feedul să existe.
Pe lângă postările de la companii, noul feed comunitar va conține conținut postat de utilizatorii Google pe care îi urmăriți, precum și recenzii recente din Local Guides Google..Și editorii selectați vor fi incluși în acest feed comunitar, atunci când conținutul lor din Google News Showcase este relevant.
Google speră că schimbarea va încuraja utilizatorii să viziteze aplicația mai des pentru a afla ce se întâmplă în zona lor – indiferent dacă este o postare nouă de la o companie sau o recenzie de la un alt utilizator care detaliază unele activități locale distractive, cum ar fi o excursie de o zi sau o nouă loc de drumeții, de exemplu.
Funcția poate fi utilizată și atunci când utilizatorii călătoresc sau caută alte zone, deoarece Feedul comunitar nu este desemnat în funcție de locul în care locuiți sau de locația dvs. curentă, ci mai degrabă de locul la care vă uitați pe hartă.
Google spune că funcția va fi disponibilă la nivel global pe Google Maps pentru iOS și Android.