Ce are special mașina care te scapă de aglomerația din trafic

Ce are special mașina care te scapă de aglomerația din trafic

De câte ori ți-ai luat mașina ta cu patru sau cinci locuri și te-ai plimbat singur? Mai des decât ți-ar plăcea să recunoști, probabil. Aproximativ 90% dintre persoanele care călătoresc cu mașina, camionul, duba sau motocicleta conduc singure, potrivit Biroului de recensământ al SUA.

Pe lângă faptul că spațiul mașinii este irosit, mai intervine o problemă. Ocupi mai mult loc în trafic. Până la urmă, dacă ești singur în mașină, de ce să ocupi cinci locuri?

Din aceste motive, în Los Angeles a apărut un nou tip de vehicul. SOLO, este un fel de combinatie între o motocicletă și o mașină și are doar un singur loc.

Vehiculul SOLO: mașină sau motocicletă?

Cu două uși, trei roți și baterii care îl conduc la o viteză maximă de 80 de mile pe oră, cu o autonomie de 100 de mile pe încărcare, micul vehicul electric vizează LA și este oferită pe piață de ElectraMeccanica. Producătorul auto își desfășoară activitatea doar în LA în acest moment, deși compania intenționează să se extindă în restul țării în termen de doi ani.

SOLO ocupă doar un sfert din spațiul unui SUV tipic și arată ca o mașină din față, cu grila și farurile obișnuite. Cu toate acestea, dacă te uiți din spate, vehiculul seamănă mai mult cu o motocicletă, atunci când vezi o singură roată în spate.

masina SOLO - volan

Din punct de vedere tehnic, SOLO este o motocicletă complet închisă, așa cum este înregistrată și asigurată în California.

Cu toate acestea, șoferii nu au nevoie de permis de motocicletă. SOLO funcționează ca o mașină, cu pedale pentru frâne și accelerație, precum și un volan.

Volanul este centrat în mijlocul bordului, deoarece există un singur scaun. Și există două uși pentru a permite accesul din ambele părți, împreună cu confortul obișnuit creat de aer condiționat, scaune încălzite, un sistem stereo, Bluetooth, o cameră de rezervă – chiar și un portbagaj.

masina SOLO - portbagaj

Clasificarea drept motocicletă înseamnă că SOLO nu este supus aceluiași test de rigurozitate ca un vehicul tradițional de pasageri. Pentru a compensa, compania a adăugat mai multe funcții pentru a-și spori siguranța, inclusiv centura de siguranță; roll bar; protecție triplă la impact lateral la umăr, genunchi și picior; și controlul stabilității cuplului limitat pentru roata din spate.

Cum conduci un vehicul SOLO?

Per ansamblu, experiența de conducere a SOLO nu este poate la fel de rafinată ca în cazul unui vehicul tradițional cu patru roți de la un producător auto mainstream, deși ajustarea și finisajul au fost excepționale pentru costul său inițial. Cu un preț de 18.500 de dolari, SOLO este ieftin pentru un vehicul electric nou cu baterie.

masina SOLO - drive test

Cea mai puțin costisitoare mașină electrică de masă de pe piață este Nissan Leaf, cu un preț de pornire de 32.525 de dolari, care, la mâna a doua, se vinde cu 12.192 dolari.

Similar cu Tesla, SOLO nu este disponibil prin intermediul reprezentanțelor. ElectraMeccanica le vinde online și prin chioșcurile unui centru comercial. În prezent, este expus la centrul comercial Westfield Century City și va înființa în curând magazinul în Westfield Fashion Square din Valea San Fernando.

masina SOLO - electric

ElectraMeccanica datează din anii 1960 și este o firmă italiană care a construit replica Porsche. După ce acea companie s-a mutat în Canada, în anii 1990, a ieșit din filiala ElectraMeccanica în 2015. În ultimii cinci ani, compania a creat două versiuni anterioare ale SOLO care au fost fabricate în cantități foarte limitate, dintre care unele sunt încă în uz în Canada.

Cea mai nouă versiune a SOLO este fabricată în China, în parteneriat cu producătorul de motociclete Zongshen Industrial Group. ElectraMeccanica intenționează să înființeze o instalație de asamblare din America de Nord în următorii doi ani.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI
Etichete: