29 mart. 2018 | 11:54

Dacia Logan Camper e „casa pe roți” pe care Dacia trebuie s-o producă

AUTO
Dacia Logan Camper e

Dacia Logan a împlinit de ceva timp deceniul. Dacia a produs și alte modele, dar e timpul să se gândească și la o „casă pe roți”.

Dacia a crescut enorm în ultimii 14 ani. De la un brand care se remarca doar prin Solenza și trăia la umbra unei legende, Renault a reușit să facă o marcă populară în toată lumea. Între timp, seria de modele s-a mărit, Duster are un succes imens și poate ar trebui să ia în calcul și alte versiuni.

Conceptul unui automobil Dacia Logan Camper nu-i nou. Totodată, nu-i nici creația inginerilor Dacia, pentru că, deocamdată, probabil sunt ocupați cu Duster sau alte modele. Am găsit pozele de mai jos într-un share pe Facebook al unui articol care vorbea despre cum meseriașii de la Pitești s-au pus deja la treabă. Așa că am căutat să văd ce-i cu acest concept.

Realitatea tristă e că nimeni nu s-a apucat de treabă, ba chiar pozele sunt vechi de prin 2014. Am găsit Dacia Logan Camper pe-un forum în franceză. Ce-am înțeles într-o franceză aproximativă pe care o înțeleg, via Google Translate, e că cineva a transformat o mașina Dacia Logan Pick-Up într-o „casă pe roți” sau într-o casă pentru cei care n-au bani ori n-au locuință. Zona de locuit cântărește 335 de kilograme și are o înălțime de 2,8 metri (fără mașină).

Prețul unei astfel de mașini Dacia Logan Camper ajunge undeva la aproape 15.000 de euro. Ține minte prețul, pentru că cineva chiar s-a luat în serios cu un așa hibrid.

Cum arată în interior o autorulotă pe schelet de Dacia Logan Pick-Up.

În 2009, la salonul auto de la Frankfurt, a fost prezentată o Dacia rulotă transformată așa dintr-un MCV. Numele era Renault Dacia YAV III și prețul eraa estimat între 15.000 și 20.000 de euro. Conceptul a fost făcut de Hymer.

La vremea aceea era cam la preț de garsonieră. Totuși, era mult mai mică decât una.

[readmore]

Renault Dacia YAV III oferea câteva modalități de-a transforma spațiul și de-al aduce în linie cu cerințele proprietarului. Ca o rulotă clasică, aveai suficient loc cât să trăiești în așa ceva, dar fără să-ți mai inviție prietenii. Chiar și așa, la cât de bine a prins subiectul unei „case pe roți” de la Dacia, poate că inginerii de la Pitești ar trebui să se apuce și de așa ceva.

Scrie despre lucruri serioase care enervează oameni neserioși. vezi toate articolele