Cea mai nouă aplicație de la Facebook: Riff ar trebui să devină o casă a viralelor
Cei de la Facebook sunt determinați să preia controlul asupra tuturor aplicațiilor. Data de 1 aprilie nu i-a împiedicat să lanseze un nou produs. Noua aplicație pentru clipuri video se numește Riff și nu este o glumă.
După Slingshot, competitorul Snapchat creat de compania lui Mark Zuckerberg, a fost lansată Riff, o aplicație destul de simplă pentru videoclipuri. Într-o anumită măsură, Riff seamănă cu Vine, doar că ai mai mult timp per video. De asemenea, Facebook mai are Instagram pe care poți încărca videoclipuri de 15 secunde.
Ceea ce o diferențiază de altele similare este faptul că funcționează pe principiul bulgărelui de zăpadă. Creezi un video, setezi etichete potrivite și dorite, apoi un prieten poate adăuga propriul clip celui făcut de tine. Acesta va fi vizibil pentru prietenii lui, care la rândul lor pot adăuga video-uri.
Așadar, un videoclip scurt se poate transforma într-o colaborare interesantă. Pentru ca lucrurile să rămână într-o limită rezonabilă, fiecare secvență poate avea maximum 20 de secunde, iar aplicația îți oferă posibilitatea să derulezi rapid dacă produsul final ți se pare prea lung.
Riff-urile pot fi distribuite pe Facebook sau pe oricare altă platformă. Ca să folosești aplicația îți trebuie un cont de Facebook și oarecum era firesc. Aplicația este disponibilă pentru Android și iOS.