Viteza halucinantă atinsă de un BMW seria 7 pe autostradă după ce i-a fost dezactivată limita de viteză. Şoferul a postat totul pe internet
Viteza este visul oricărui șofer, mai ales dacaă ești la volanul unui bolid precum un BMW seria 7. Se pare că un vlogger a reușit să îndeplinească acest vis și a filmat totul. În clipul postat pe Youtube acesta a arătat viteza halucinantă atinsă de un BMW seria 7 pe autostradă după ce i-a fost dezactivată limita de viteză.
Ce face deosebit de alte mașini un BMW seria 7
În aprilie 2022, BMW a dezvăluit ceea ce speră să fie mașina care să îi ia fața celui mai nou Mercedes S-Class. Este vorba despre noul BMW Seria 7, cea mai recentă berlină emblematică din arsenalul firmei, care sosește cu o revoluție tehnică completă față de vechiul model „G11”.
Acesta aduce cu el o serie întreagă de caracteristici tehnice care urmează să se răsfrângă și asupra modelelor mai puțin costisitoare în anii următori. Așadar, este un model semnificativ de interes nu doar pentru cei care caută o nouă mașină de lux de înaltă clasă de la firma germană, ci și pentru oricine speră să cumpere un nou BMW peste câțiva ani.
Noua generație „G70” a Seriei 7 este construită pe o versiune modificată a arhitecturii BMW cluster architecture, o platformă adaptabilă care permite ca mașina să fie produsă în formele i7 cu combustie pură, hibridă plug-in și complet electrică, deși se va pune accentul pe versiunile PHEV și EV.
Este cu 130 mm mai lung decât Seria 7 G11 pe care îl înlocuiește, cu 5.391 mm, plus 48 mm mai lat și 51 mm mai înalt. Lungimea suplimentară provine în mare parte din supraînălțări, ampatamentul a crescut cu doar 5 mm. După cum vă așteptați, este plin până la refuz de gadgeturi, dar prețul reflectă acest lucru. Gama va începe inițial cu modelul i7 xDrive60, modelele cu combustie nu vor ajunge și la noi până în 2023.
În primăvara anului 2023, BMW va lansa o pereche de modele hibride plug-in. Ambele combină un motor de 197 CP, integrat într-o cutie de viteze automată nouă cu opt trepte, un pachet de baterii de 18,7 kWh și un motor turbo pe benzină cu șase cilindri în linie. Această configurație asigură o putere totală a sistemului de 486 CP și 700 Nm în cazul modelului 750e xDrive, în timp ce modelul M760e xDrive va avea 563 CP și 800 Nm.
Modelele care vor apare în Europa în 2023
Europa în ansamblul ei nu va beneficia de 735i și 740i pe benzină cu șase cilindri în linie, de un V8 760i pe benzină, în timp ce un diesel cu șase cilindri în linie va ajunge în unele țări de pe continent. La fel ca mașina pe care o înlocuiește, BMW Seria 7 G70 dispune de o configurație a suspensiei față cu brațe duble și o suspensie spate multi-link, dar cu câteva îmbunătățiri în raport cu predecesorul său.
De exemplu, calea de rulare față a crescut cu 47 mm, în timp ce partea din spate este cu 4 mm mai lată. Arcurile pneumatice sunt standard și funcționează independent de la o roată la alta, ceea ce face posibil ca Seria 7 să echilibreze o sarcină neuniformă. Caroseria coboară cu 10 mm în modul Sport, sau la viteze mai mari, de dragul eficienței aerodinamice. Sistemul poate, de asemenea, să ridice înălțimea de rulare cu 20 mm pe un teren mai accidentat.
Există un sistem de direcție pe patru roți care rotește roțile din spate cu până la 3,5 grade, fie în tandem cu cele din față, fie în direcția opusă, ceea ce sporește stabilitatea la viteze mai mari și agilitatea atunci când se conduce mai încet. La celălalt capăt, există un sistem de direcție sensibil la viteză, cu un raport variabil care se strânge pe măsură ce crește gradul de blocare. Ultima piesă a puzzle-ului de manevrabilitate este o funcție anti-ruliu activă care funcționează prin intermediul unui motor electric de 48 de volți.
Vezi și: Țara din Europa unde Dacia se vinde mai bine decât BMW și Audi. Este pe locul 3
Care este viteza halucinantă atinsă de un BMW seria 7 pe autostradă. I s-a dezactivat limita de viteză
Dar, mulți au vrut să vadă cu adevărat performanțele de viteză ale noului bolid BMW seria 7, dar nu au avut mult de așteptat, deoarece un utilizator de youtube, celbru deja pentru materialele sale auto-moto, a decis să testeze viteza unui astfel de bolid, dar numai după ce i-a fost scoasă limitarea de viteză din fabrică.
Așadar, vorbim de un BMW seria 7, 750i G11 LCI, care a fost testată de cei de la Auto-Top, o companie de filmare și testare auto. Testul avea să fie făcut pe una din autobahn-urile din Germania (autostrăzile de mare viteză), dar înainte de asta, cei de la Auto-top au decis să scoată limitarea de viteză a bolidului, setat la 250 km/h.
Reprezentanții Auto-Top spun că a fost o operațiune destul de complicată, deoarece mașina avea cel mai nou software instalat, ceea ce a făcut un pic mai complicată scotarea limitării. După ce, în cele din urmă, s-a reușit acest proces, s-a trecut la testarea propriu-zisă a mașinii, folosindu-se două telefoane și o aplicație pentru vitezometru cu o setare head-up display pentru a arăta viteza mașinii în mile pe oră și kilometri pe oră.
Înainte de a porni la drum, mașina vea să fie trecută în modul sport, dar nu înainte de a verifica presiunile anvelopelor de mare viteză, setându-le la 3,2 pe față și 3,3 pe spate. Pentru a se asigura că marginea trapei nu afectează aerodinamica mașinii, aceasta afost lipită cu bandă adezivă. Conform datelor înregistrate, bolidul BMW Seria 7 a atins pe autostradă viteza fabuloasă de 321 km/h, conform aplicației instalate pe smartphone, ceea ce înseamnă că este cu 71 km mai mare decât ceea declarată în fișa tehnică.