Țara din Europa unde Dacia se vinde mai bine decât BMW și Audi. Este pe locul 3

Țara din Europa unde Dacia se vinde mai bine decât BMW și Audi. Este pe locul 3
Vânzările de mașini noi au scăzut la 967.830 luna trecută de la 1,27 milioane în iulie 2020

Noua Dacia Sandero tocmai a fost încoronată Mașina anului 2021 de L’argus. În competiție au fost 32 de modele. Sandero a fost aleasă câștigătoare de un grup de jurnaliști auto din diferite medii din Franța. Noul model a câștigat cu aproape 2,3 milioane de vânzări, peste o treime în Franța. Cu alte cuvinte, Dacia Sandero rămâne vehiculul ales pentru cumpărătorii cu amănuntul din Franța și din restul Europei de la un an la altul.

La general, Dacia ocupă locul trei în Franța

În urmă cu un an, piața franceză a surprins cu o creștere de 1,2%. Motivul erau relaxarea restricțiilor Covid-19, dar și după ce au fost inițiate stimulente guvernamentale. În 2021, din păcate, vânzările au scăzut -14,7% față de anul precedent la doar 199.509 unități.

Dacia a rezisat pe piața franceză, ocupând un bine-meritat loc trei, cu 11.903 autoturisme vândute, dar cu o scădere de 3,3%. Ajutată și de Sandero, Dacia are acum pe piața franceză o cotă de 27,74%, în creștere față de anul precedent.

Cu toate astea, în clasamentul mărcilor, Renault, deși a scăzut cu -33,1%, a reușit să-și păstrează primul loc cu o cotă de 18,4%. La jumătatea anului, Peugeot se menține pe primul loc peste Renault, dar Dacia rezistă bine și la 7,5% cota față de 6,8% până în acest an.

Dacia Sandero, mașina anului în Franța

Din punct de vedere al modelor, noua Dacia Sandero lovește din nou. Modelul a marcat o a doua victorie generală după ianuarie anul trecut, cu o cotă de piață de 5%. Această a treia generație este singura care a reușit să ocupe locul 1 în Franța. Sandero a fost aleasă câștigătoare de un grup de jurnaliști auto din diferite medii, la competiția anuală L’argus.

„Nnoul Sandero a fost lansat cu scopul de a continua povestea de succes a generațiilor care l-au precedat cu aproape 2,3 milioane de vânzări și, astfel, să continue să fie cel mai bun vehicul de vânzare cu amănuntul din Franța și Europa în fiecare an. Fiind primul vehicul Dacia care folosește platforma modulară CMF-B a Alianței, rămânând fidel ADN-ului Dacia, Noul Sandero este mai mult ca oricând în concordanță cu aspirațiile inteligente de cumpărare ale clienților.

Premiul Mașina Anului răsplătește munca noastră și ne întărește viziunea conform căreia un preț corect este compatibil cu o mașină modernă și atractivă. Noul Sandero este ilustrația perfectă a acestui lucru. ” Denis Le Vot, CEO al mărcii Dacia.

„Dacia o oferă mai mult sau mai puțin la același preț”

Vânzările de mașini noi au scăzut la 967.830 luna trecută de la 1,27 milioane în iulie 2020, potrivit datelor de pe 26 de piețe europene colectate de JATO Dynamics. Dacia Sandero a ocupat locul 1 pentru prima dată de la lansarea sa în 2008. Volkswagen Golf, care de obicei se află în fruntea clasamentului, a fost pe locul al doilea, urmat de Toyota Yaris. Înregistrările au scăzut pe majoritatea piețelor europene în iulie, din păcate.

Pandemia a continuat să cântărească încrederea consumatorilor. În același timp,  lipsa globală de microcipuri a afectat disponibilitatea multor modele. Ajutat de popularitatea Sandero, scăderea cu 16% a vânzărilor Dacia a fost mai mică decât piața generală.

A treia generație de Dacia Sandero, introdusă anul trecut, crește vânzările, iar hatchback-ul bugetar este cea mai bine vândută mașină din Europa în rândul clienților cu amănuntul privați, a declarat analistul JATO, Felipe Munoz.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI