Veste bună pentru șoferii din București, la început de 2020. Proiectul a fost finalizat după 12 ani

Veste bună pentru soșefii din București! Un proiect de mai bine de 12 ani a fost finalizat

2020 vine cu o veste uriașă pentru șoferii din București! Un proiect care părea că nu va mai fi finalizat niciodată este aproape gata. Ce au așteptat cei din Capitală preț de 12 ani și care sunt pregătirile de pe ultima sută de metri?

Veste bună pentru șoferii din Capitală

Unele dintre cele mai vechi șantiere din București este aproape de a-și vedea rezultatul final. Probele de trafic de la Pasajul Ciurel au început, urmând ca în primăvară șoferii să poată folosi noua investiție. La momentul actual, se analizează și măsurătorile, pentru ca riscurile de niciun fel să nu existe. Proiectul numit Străpungere Ciurel – Nor Rutier Virtuții a început în urmă cu 12 ani și este parte a unei investiții formate din trei etape. Acesta își propune să înfăptuiască nou acces în Capitală de pe A1, Autostrada Piteşti – Bucureşti. Acum, intrarea în București se face pe Bulevardul Iuliu Mariu.

”În primăvara anului viitor, bucureştenii vor putea circula pe Podul Ciurel, un obiectiv de investiţii extrem de important pentru fluidizarea traficului din Capitală. (…) Au început primele teste statice şi dinamice la structura de rezistenţă a podului, în conformitate cu legislaţia în vigoare. Acestea vor fi transmise spre analiză către proiectant si expert, urmând ca, în perioada următoare, să primim rezultatele şi să realizăm o nouă serie de teste”
Gabriela Firea

Pasajiul Ciurel, aproape de finalizare. Acum se fac ultimele teste
Pasajiul Ciurel, aproape de finalizare. Acum se fac ultimele teste

„A fost redefinit coridorul de expropriere”

Primarul Capitalei a anunțat că în prezent se lucrează la elaborarea proiectului tehnic. Mai mult decât atât, edilul arată că ”a fost redefinit coridorul de expropriere pentru această etapă”. Subliniem că în proiectul inițial erau afectate 200 de clădiri, noul proiect prevăzând aproximativ 20 de imobile care urmează să fie expropriate.

„Podul face parte dintr-o investiţie mult mai mare. Problema este că nu se continuă investiţia prea curând, nu că podul ar fi inutil. Acum are o utilitate foarte scăzută deoarece nu se continuă drumul“, a precizat Ionuţ Ciurea

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI