Oricât de mult ne-am dori ca vacanțele pe care le petrecem fie în țară, fie în stațiunile celebre din străinătate să fie de vis, realitatea nu este întodeauna încântătoare. De pildă, o româncă a avut o problemă neaşteptată după ce a ajuns în Grecia şi s-a cazat la hotel. Turista dezamăgită a dorit să plece şi a solicitat restituirea banilor pentru zilele de concediu rămase, moment în care a primit o veste șoc.
Pe un grup de Facebook, femeia relatează că şi-a rezervat un sejur în Creta (Grecia), încă din luna februarie, însă, odată ajunsă la hotel, a avut parte de o surpriză neplăcută. Condiţiile de cazare erau sub orice critică, acuză turista. Ca şi cum asta nu ar fi fost de ajuns, nu putea dormi din cauza gălăgiei.
Românca şi-a spus oful pe grupul online „Vacanţe sub 500 de euro”, unde a cerut sfaturi despre cum ar putea să-și recupereze banii.
„Avem următoarea situaţie: suntem de două nopţi în Creta, iar la hotelul de 4* pe care l-am plătit 100% încă din februarie nu mai vrem să stăm – nu ne putem odihni din cauza gălăgiei (uşa de la intrare e de formă, se aude absolut tot ce se întâmplă pe hol). Baia e de 2 mp, mereu plină de apă pe jos, iar la baie nu avem chiuvetă, aceasta e într-unul din dormitoare (e prima dată când văd asta) şi e foarte deranjant de folosit când cineva doarme”, a povestit aceasta.
Disperată și plină de nervi, femeia a mers la recepţia hotelului, pentru a cere socoteală personalului, explicând că vrea să plece și dorește restituirea banilor pentru cele patru zile rămase şi deja plătite. Inițial, turista din România s-a lovit de refuzul managerului hotelului.
„Am comunicat managerului aceste aspecte şi ne-a spus că e fully booked şi nu ne poate schimba camera, mai vedem zilele următoare ce se întâmplă, poate nu vine cineva şi ne poate da o altă camera… Ideea e că noi vrem să ne mutăm oricum într-un alt hotel. Ştie cineva prin ce minune am putea recupera restul de 4 nopţi de cazare ce vor rămâne nefolosite? 4*120 euro….”, a mai spus femeia.
În cele din urmă, s-a găsit o rezolvare, după o altă discuţie cu stuff-ul hotelului. Managerul i-a restituit banii pentru cele patru nopţi rămase, iar turista s-a mutat cu familia în altă parte.
„UPDATE: Am discutat cu managerul pe un ton foarte civilizat şi prietenos şi i-am expus nemulţumirile, i-am spus că am făcut o rezervare în altă parte şi vom pleca. Deşi iniţial ne-a spus că un refund nu este posibil, în final ne-a chemat la recepţie şi ne-a returnat suma pentru cele 4 nopţi rămase”, a revenit românca triumfătoare.
O masă „mai ieftină”, pentru 2-3 persoane (1 copil), este în jur de 30-38 de euro. Se poate mânca Giros şi cu 20 de euro fiecare, iar un meniu mai amplu ajunge la 50 – 60 de euro. Deci, undeva la 80-100 de euro pe zi.