Un șoarece, zărit lângă tomberoanele de gunoi de unde se ridicau produsele KFC. Ce reacție a avut companie de fast-food

Un șoarece, zărit lângă tomberoanele de gunoi de unde se ridicau produsele KFC. Ce reacție a avut companie de fast-food
Un șoarece, zărit lângă tomberoanele de gunoi de unde se ridicau produsele KFC

Un client a zărit lângă tomberoanele de gunoi unde se ridicau produsele KFC un șoarece. Acolo se află gangul de acces spre punctul unde KFC livrează produse. Restaurantul în cauză este unul din Cluj.

Șoarece zărit lângă locul unde se ridică produsele KFC

În anul 2011, KFC România a închiriat un spațiu în Piața Unirii în care funcționează, de la Primăria Cluj-Napoca. Condițiile insalubre în zona de livrare a produselor KFC de la restaurantul din centrul Clujului au fost surprinse de un clujean.

În filmuleț se poate observa un șoarece și mai multe tomberoane exact lângă locul în care persoanele se pregăteau să livreze produsele. Imaginile au apărut în mediul online și au fost distribuite în număr mare, provocând reacția KFC România.

„Dorim să vă informăm faptul că imaginile prezentate în articolul apărut în data de 05 Iulie 2021 redau holul de acces al locatarilor din clădirea în care funcţionează şi restaurantul KFC. Menţionăm că acest spaţiu nu face parte din aria închiriată, fiind vorba despre o zonă comună în care sunt depozitate pubelele aferente deşeurilor tuturor locatarilor, precum şi al restaurantului nostru.

Ce reacție a avut compania de fast-food

În punctul respectiv era plin de tomberoane, iar un șoarece căuta nestingherit mâncare, fără a ține cont de oameni. KFC a declarat că exact în ziua în care au apărut imaginile cu șoarecele, au decis să mute produsele pentru livrare în gang-ul interior al restaurantului. Mai mult de atât, reprezentanții KFC au spus că era programată o deratizare.

Având în vedere contextul şi restricţiile impuse în perioada pandemiei, curierilor li s-a permis intrarea prin acest hol de acces al locatarilor, dar, dorim să vă informăm faptul că, începând de astăzi, 6 iulie, odată cu relaxarea măsurilor, acestora li va permite ridicarea comenzile din interiorul restaurantului, din zona caselor de marcat.

În ceea ce priveşte incidentul semnalat în articol, menţionăm faptul că, la data apariţiei articolului deja solicitasem intervenţia unei firme specializate care a efectuat deratizarea acelei zone. Având în vedere că este un spaţiu comun, mizăm pe responsabilitatea noastră a tuturor pentru a păstra cele mai bune condiţii de curăţenie şi siguranţă”, precizează KFC România.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI