Angajații de la restaurantele de tip fast-food trebuie să fie foarte rapizi din cauza numărului mare de comenzi. De asemenea, deși poate părea ușor ceea ce fac, este nevoie de multe calități pentru a rezista unui astfel de mediu. Ce secrete ascund ei? Sunt multe lucruri despre fast-food pe care cei mai mulți nu le știu. Angajații au făcut o serie de confesiuni pe care cu siguranță le vei considera importante.
Restaurantele de tip fast-food sunt preferate de majoritatea oamenilor din toată lumea. Oricât de mult te-ai abține de la ele și ai încerca să ai o viață echilibrată din punct de vedere alimentar, sigur poftești la un meniu nesănătos din când în când.
Acestea sunt o soluție puternic îmbrățișată de cei mai mulți care sunt mereu pe fugă în drum spre muncă sau când vin de la job. Deși ai crede că este ușor rolul unui angajat la fast-food, trebuie să știi că pe lângă faptul că trebuie să dețină mai multe calități și să fie rapizi și amabli mereu, ei sunt nevoiți să păstreze unele secrete. Cu siguranță dacă ești un client fidel ți se va părea interesant să auzi asta.
Fiecare produs are același gust – restaurantele de tip fast-food știu cum să-și țină clienții aproape și ce preferă ei de obicei, motiv pentru care aceștia se folosesc în cea mai mare parte de aceleași ingrediente, alimente și mirodenii. Producătorii vor să facă profit cu meniuri simple care sunt pe gustul majorității, astfel că vei găsi la cele mai multe pui, cartofi și burger de vită ori salate simple, preparate în diferite moduri.
Burgerii sunt gătiți extrem de rapid – un burger este preparat în 30 de secunde pentru că este înghețat înainte de a fi adus la bucătărie. Carnea este mai apoi pusă de anagajți în chiflă cu castraveți murați, sosuri și alte ingrediente dorite de client.
Schema de culori este proiectată pentru a crește apetitul – culorile roșu și galben sunt folosite pentru că se combină perfect, iar la nivel subconștient te fac să te oprești și să-ți dorești să afli ce se servește în interior sau cum sunt bucatele preparate acolo. Se mai numește și „teoria ketchup și muștar”, cele două sosuri iubite de toată lumea.
Obiectivul este de a vinde cât mai mult – experții au descoperit că este dificil să refuzi ceva ce îți este pus la îndemână. Prețurile sunt pentru toate buzunarele, restaurantele se află peste tot în orice oraș și poate comanda oricine. Mai mult decât atât, angajații din restaurant le sugerează clienților chiar și după ce și-au terminat comanda alte băuturi ori un meniu nou pentru a-i face să cumpere mai mult.