Trucuri pentru a depăși o criză de nervi – sfaturi de calmare de la experți

Trucuri pentru a depăși o criză de nervi – sfaturi de calmare de la experți
Trucuri pentru a depăși o criză de nervi

Temperamentul coleric, anxietatea și stările de nervozitate necesită, de cele mai multe ori, un anumit tratament, în funcție de gravitate. Pentru forme mai puțin grave, există soluții ce vă pot calma o criză de nervi. Printre acestea se află plimbările, sportul, ascultarea muzicii preferate. Acestea pot avea rezultate foarte bune atunci când treceți prin astfel de stări.

Furia este o emoție naturală și utilă în anumite situații. Ne ajută să identificăm situațiile periculoase și cum să reacționăm în fața lor. Furia ne poate ajuta să facem lucruri cu adevărat bune. Cu toate acestea, de cele mai multe ori, furia și crizele de nervi pot fi din cauza stresului. Alte cauze ce poate cauza o criză de nervi sunt certurile din relații, cu rude, colegi, prieteni apropiați sau propria persoană. Așa că, vă vom prezenta câteva idei ce vă pot ajuta să ieșiți din această stare.

Simptomele unei crize de nervi

Crizele de nervi pot fi periculoase. Pot avea un aspect negativ asupra ta și a celor dragi din jur. Acest lucru depinde de modul în care reacționezi atunci când încerci să te eliberezi de toate frustrările. Printre semnele fizice ce ies în evidență atunci când treci printr-o criză de nervi se enumeră:

  • bătăi mai dese și intense ale inimii
  • mușchii devin mult mai încordați
  • vei simți o schimbare la nivelul sistemului pulmonar

Ce putem face atunci când simțim că o astfel de stare se instalează?

Trucuri pentru a depăși o criză de nervi

Găsește cauza

Poate că cel mai simplu mod de a te calma este să îți dai seama ce ți-a provocat acea stare în primă fază. De cele mai multe ori, furia este răspunsul unei nemulțumiri. Ea nu ar trebui reprimată sau suprimată, ci analizată și înțeleasă.

De îndată ce ai realizat care este cauza, poți efectua pașii necesari ce te ajută să te calmezi. Este indicat să tragi aer în piept și să nu reacționezi imediat. Numără până la 10 încercând să te calmezi înainte de a face ceva ce poate regreți mai târziu. În momentul conflictului, ar fi mai bine să îți argumentezi ideile fără a jigni. În acest fel, poți rezolva disputele verbale într-un mod profesional.

Umorul

În cazul în care realizezi că persoana cu care porți un dialog este foarte nervoasă, încercă să destinzi atmosfera cu o glumă. Dacă interlocutorul tău este la fel de glumeț, situația tensionată se poate transforma într-un moment amuzant.

Plimbă-te

Dacă te plimbi măcar jumătate de oră într-un mediu în care te simți relaxat, aerul curat te poate calma considerabil. Chiar dacă ești la muncă și te afli într-o situație stresantă, retrage-te câteva minute și plimbă-te puțin. În acest mod, părăsești spațiul negativ și te poți calma.

Hidratarea este foarte importantă

Fie că este vorba de ceai, cafea sau apă, o băutură ce nu conține alcool te poate liniști. Desigur, vei alege băutura ta preferată. Pe de cealaltă parte, alcoolul în combinație cu stresul poate avea un efect negativ. Te poți enerva mai tare, așa că ar trebui să eviți astfel de băuturi.

Exerciții fizice

Poți alege să mergi la sală, să alergi în aer liber sau pur și simplu să faci câteva exerciții fizice acasă. Ele pot diminua stresul și nervii, este o terapie excelentă pentru astfel de situații.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI