Trucul simplu prin care vei deosebi carnea naturală de cea plină cu substanțe chimice. Rezolvi totul în 30 de secunde

Trucul simplu prin care vei deosebi carnea naturală de cea plină cu substanțe chimice. Rezolvi totul în 30 de secunde
Trucul simplu prin care vei deosebi carnea naturala de cea plina cu substante chimice. Rezolvi totul în 30 de secunde

Atunci când te duci la cumpărături în piață sau în marile centre comerciale, este important să știi cum să deosebești carnea naturală de alimentele procesate cu diverse substanțe chimice. Iată ce trebuie să faci, de fapt. Urmează pașii de mai jos pentru a verifica produsele.

Cum deosebesti carnea naturală de cea procesata

Mulți producători apelează la trucuri mai puțin ortodoxe pentru a-și vinde produsele din carne învechită. Unii vopsesc carnea, în timp ce alții o stropesc cu sos de soia, iar foarte puțini consumatori reușesc să-și dea seama de calitatea reală a alimentelor comercializate în piețe sau supermarketuri.

Prin urmare, specialiștii au găsit câteva trucuri geniale care te vor ajuta să deosebești carnea naturală de alimentele procesate. Tot ce trebuie să faci este să urmezi pașii de mai jos, pentru a verifica prezența impurităților din carne. Există, totuși, șansa ca acest truc să nu funcționeze 100% de fiecare dată, potrivit secretele.com.

Pentru început, vei lua o bucată mică de carne, de aproximativ 1-2 cm. Apoi, vei înfige o scobitoare în mijlocul produsului și o vei așeza pe o bucată de folie de aluminiu. Aprinzi scobitoarea cu un chibrit și urmărești să vezi ce se întâmplă.

Odată arsă, dacă bucata de carne capătă un miros natural, ca de grătar, acesta este un semn bun, iar produsul este de calitate superioară.

Pe de altă parte, dacă alimentul are impurități și a fost procesată, vei observa că produsul va emite substanțe sintetice. De asemenea, un lichid întunecat va curge din carne și există mari șanse să apară spume și bule la suprafața alimentului.

Alimentele pe care nu trebuie să le consumăm

Nutriționiștii trag un semnal de alarmă asupra alimentelor pe care nu este recomandat să le consumăm în exces, cele care conțin o cantitate mare de zahăr, sare, uleiuri și diferiți coloranți artificiali.

„Când vine vorba de magazinele alimentare, culoarul alimentelor procesate este aproape sinonim cu „săriți peste această zonă”. Și am auzit despre cât de rău este pentru corpul nostru de mulți ani.

Așa că nu este nevoie de o reîmprospătare a motivelor pentru care este recomandat să stăm departe de ele. În ultimul timp, a apărut un nou termen, alimente ultra-procesate.”, spune Keri Glassman, specialist nutritionist.