Trucul genial de la Lidl. Ce poţi face când ajungi la raft, sigur nu ţi-a spus nimeni până acum. E foarte util

Trucul genial de la Lidl. Ce poţi face când ajungi la raft, sigur nu ţi-a spus nimeni până acum. E foarte util
Trucul genial de la Lidl

Trucul genial de la Lidl descoperit recent de un client ar putea schimba modul în care decurg „vizitele” în celebrul lanț de magazine. Bărbatul a dezvăluit, în mediul online, ce poți face când ajungi la raft, iar postarea sa a făcut furori în rândul internauților. Cu siguranță nu te-ai gândit la asta până acum.

Un client a descoperit un truc genial la Lidl

De când și-a deschis porțile întâia oară la noi, Lidl s-a bucurat de o popularitate uriașă în rândul românilor din toate colțurile țării. Lanțul de magazine este unul dintre preferatele oamenilor, clienții fideli fiind deja obișnuiți cu produsele, prețurile avantajoase și ofertele de neratat pe care le oferă retailerul.

După atâția ani, este greu de crezut că Lidl mai are veun secret nedescoperit, însă realitatea pare să fie alta. În timpul unei sesiuni de cumpărături, un bărbat din Germania a ajuns la raionul de produse congelate, unde a descoperit, din întâmplare, un truc senzațional. Entuziasmat, a făcut repede o poză pe care a pulicat-o apoi pe o platformă de social media, explicând ce pot face oamenii în momentul în care ajung la raft.

„Cine știa asta și nu mi-a spus”, a scris utilizatorul, care a postat o fotografie în care se poate vedea raftul de jos al unei vitrine frigorifice umplut cu produse congelate tras în exterior precum un sertar.

Cu toate că, la prima vedere, pare un truc banal, mulți internauți au fost încântați să afle că nu vor mai fi nevoiți să se chinuie să ajungă în spatele raftului cu temperaturi scăzute în căutarea produselor dorite și că îl vor putea scoate spre exterior, fără efort.

„Mulțumesc pentru asta”

Postarea a atras și o serie de critici, unii utilizatori ai platformei de social media punctând că această funcție este, de fapt, destinată doar angajaților și că nu ar trebui să fie exploatată de clienți.

„Acesta este pentru ca angajații să-l poată umple mai ușor și la timp”, răspunde un utilizator.

„Dacă sertarul este împins în mod constant deschis și închis – mai ales că unii clienți oricum nu știu ce este precauția – trucul tău ar trebui să asigure că angajații vor avea în curând o nouă bătaie de cap. Mulțumesc pentru asta”, a scris altcineva.

Util sau controversat, trucul de la Lidl nu este valabil tuturor clienților lanțului de magazine. „Lidl-ul din orașul meu nu are deloc astfel de vitrine frigorifice, legumele sunt la congelator. Din păcate, acest truc nu înseamnă mare lucru pentru mulți”, a punctat un alt utilizator.

Urmăriți Playtech.ro și pe