A obținut biletul de avion mai ieftin, iar compania l-a dat în judecată. De ce?

Autor: Diana Radu - 12.02.2019, 18:18

Compania Lufthansa s-a autosesizat în cazul unui truc folosit de către un pasager cu scopul de a obține un bilet mai ieftin. În acest sens compania urmează să dea în judecată pasagerul respectiv.

Un pasager a apelat la o metodă destul de utilă prin care să păcălească compania aeriana Lufthansa. Astfel, acesta a rezervat intenționat un bilet de avion, fără intenția de a se prezenta la îmbarcare.

Compania Lufthansa oferă prețuri mult mai mici la biletele de avion cu escale multiple decât la zborurile directe. Aceasta este o strategie de marketing a companiei și nu poate fi folosită în mod abuziv. În secțiunea de termeni și condiții, Lufthansa specifică în mod clar că pasagerilor le este interzis să folosească acest tertip.

Respectivul pasager a cumpărat bilete pentru a ajunge la o destinație folosită pentru escală și astfel a plătit mai puțin, decât dacă ar fi rezervat un zbor direct.

Trucul este deja celebru în rândul pasagerilor. Astfel, din ce în ce mai mulți călători recurg la această faptă pentru a-și cumpăra bilete de avion mai ieftine. Printre companiile care folosesc această tactică se mai află și Air France sau British Airways.

Însă, dintre toate companiile aeriene, Lufthansa este cel mai afectată de această practică. Multe dintre zborurile sale au escale în Munchen sau Frankfurt. De exemplu, un client poate găsi zboruri mai ieftine pe ruta Dublin-Londra-New York decât pe ruta Londra-New York. Astfel, călătorii sunt tentați să-și achiziționeaze primul bilet și să se prezinte direct la îmbarcare pe aeroportul din Londra.

După toate țepele primite, compania și-a modificat politica, astfel încât pasagerii care apelează la acest truc pot avea surpriza de a descoperi că nu sunt primiți la bord, pentru că nu s-au prezentat la primul zbor.

Citește și...
loading...

Redacția Playtech.ro te invită să citești în continuare articolele noastre intr-un mod informat și logic.

Întrucât jurnalismul, cititorii și publicitatea formează un circuit strâns legat, avem nevoie de acceptul tău clar pentru a-ți putea oferi în continuare informațiile publicației Playtech.ro în conformitate cu noua lege europeană GDPR, care intră în vigoare pe 25 mai.

e asigurăm că datele vor fi păstrate în siguranță și te rugăm să citești următorele documente care sunt în concordanță cu noile reglemantări impuse de Uniunea Europeană.

Îți mulțumim pentru acceptul tău și navigare plăcută

Sunt de acord Mai multe optiuni
Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim.
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmări pe utilizatori de la un site la altul. Intenţia este de a afişa anunţuri relevante şi antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt foarte valoroase pentru agenţiile de puiblicitate şi părţile terţe care se ocupă de publicitate.
Obligatoriu - nu poate fi deselectat. Cookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.