În ciuda creșterii constante a prețurilor produselor, continuăm să mergem săptămânal la supermarket pentru a ne umple cămara cu bunătăți. Pentru că, desigur, un frigider cu mâncare este o necesitate. Dar hai să vedem ce strategie folosesc marile lanțuri de magazine pentru a te ”convinge” să lași cât mai mulți bani la casele de marcat.
Cumpărăturile săptămânale ajung să fie mai scumpe decât ar trebui, iar acest lucru nu se datorează doar creșterii prețurilor din. De fapt, supermarketurile folosesc o strategie foarte bine pusă la punct, care ne fac să scoatem mai mulți bani din buzunar decât ne-am propus atunci când am plecat de acasă.
Ca în orice alt tip de afacere, supermarketurile aplică diverse strategii pentru a crește vânzările și a genera astfel mai multe venituri. Scopul lor final este de a-i determina pe clienți să cumpere cât mai multe produse și să cheltuiască cât mai mulți bani, ceea ce se traduce prin profituri mai mari.
Se întâmplă frecvent ca atunci când mergem la cumpărături să ajungem să luăm mai multe articole decât plănuisem să luăm. Din acest motiv, este esențial să mergem cu o listă și să ne ținem de ea, fără a ceda în fața oricărei tentații pe care o întâlnim pe ”drum”.
Știm cu toții că supermarketurile fac în mod constant modificări în magazine. O strategie bine pusă la cale astfel încât să fii nevoit să te plimbi peste tot în căutarea a ceea ce îți dorești, pentru că tocmai ce a fost mutat. Așadar, vei petrece mai mult timp în magazin, ceea ce crește șansele ca tu să cheltuiești mai mult.
Dar cea mai nouă dintre cele mai noi este să ascundă casele de marcat și ușile de ieșire, astfel încât să trebuiască să trebuiască să treci prin mai multe culoare pentru a plăti și a părăsi magazinul.
Chiar dacă este vorba de supermarketul tău obișnuit, dacă schimbi casele de marcat sau ușile de ieșire, va trebui inevitabil să te plimbi pe culoare pentru a le găsi.