Viața la locul de muncă le dă mari bătăi de cap oamenilor care nu au parte de un șef înțelegător. În timp ce unii adoră să meargă la birou pentru a se bucura de mediu plin de armonie, alții își dau imediat demisia după ce își dau seama că nu există compatibilitate între ei și superiori.
Angajații renunță la un loc de muncă în momentul în care superiorii au anumite trăsături greu de suportat. Un nou sondaj realizat de Zippia la care au participat 2.000 de persoane dezvăluie care sunt defectele șefilor care îi pun pe fugă pe majoritatea oamenilor.
Locul 5 este ocupat de atitudinea de superioritate. Cineva care se află într-o poziție de autoritate trebuie să manifeste, din când în când, această atitudine, dar mulți angajați nu pot să reziste prea mult timp dacă acest tip de comportament este unul adoptat des de către șefi, așa că preferă să își dea demisia.
Locul 4 este reprezentat de grosolănie, așa că toți angajații care întâlnesc această trăsătură de caracter la șefii lor trebuie să își demonstreze mereu valoarea și să ceară ajutorul în momentul în care întâmpină probleme pentru a reuși să treacă peste această atitudine pe care nu o apreciază.
Pe locul 3 este clasată lipsa de pregătire și competențe în domeniu. Mulți angajați își doresc să primească ajutorul șefilor la locul de muncă, așa că se plâng în momentul în care superiorii nu știu cum să rezolve o problemă. Empatia pentru superiori reprezintă cheia succesului pentru această situație.
Lipsa de disponibilitate ocupă locul 2. Angajații își doresc să fie cât mai productivi la locul de muncă, dar acest lucru este greu de realizat în momentul în care superiorii răspund destul de greu la cereri și nu sunt de găsit la birou în momentele în care există probleme privind mediul și modul de lucru.
Lipsa de încredere s-a clasat pe primul loc. Se pare că angajații trec prin stres în momentul în care superiorii nu au încredere că aceștia pot să îndeplinească toate cerințele de la locul de muncă, astfel că își dau demisia în cel mai scurt timp pentru că nu se simt apreciați, potrivit revistei Clickpentrufemei.
Angajații trebuie să demonstreze că au pregătirea necesară pentru orice sarcină, așa că ar trebui să poarte o discuție cu angajatorul prin care să explice cum se simt în momentul în care lipsa de încredere intervine la un loc de muncă pe care și-l doresc.