Tânărul care face afaceri cu Lidl. Cum a reușit să bifeze un contract de 350.000 de euro cu lanțul de supermarketuri

Tânărul care face afaceri cu Lidl. Cum a reușit să bifeze un contract de 350.000 de euro cu lanțul de supermarketuri
Ce tânăr antreprenor face afaceri cu Lidl. Sursă foto: Corkbeo

În ultimii ani, mai mulți tineri antreprenori s-au implicat în diferite domenii ce le-au adus succesul chiar de la o vârstă fragedă. Printre ei se numără și un tânăr ce face afaceri cu lanțul de supermarketuri Lidl și a ajuns să aibă parte de un contract în valoare de 350.000 de euro.

Ce tânăr a bifat un contract uriaș cu Lidl. Și-a luat inima în dinți și a pornit o afacere de succes

Lidl a anunțat că va exista o colaborare în valoare de 350.000 de euro cu o companie locală din Cork, Irlanda, numită Soma Coffee Company. Lanțul de supermarketuri va avea în magazinele din respectiva țară produsele create de câțiva afaceriști foarte tineri. Contractul durează 12 luni, iar cafeaua de bună calitate o să fie prezentă pe rafturi.

Soma Coffee Company este aflată în al patrulea an de activitate și are în prezent doar 10 angajați în cele două cafenele din Cork, renumite pentru licoarea excepțională. Afacerea se folosește de cele mai bune boabe de cafea, astfel că vor fi furnizate peste 50.000 de pungi din acest produs exclusiv magazinelor Lidl pentru ca mulți consumatori să se bucure de cafea de calitate.

Ce produse se vor găsi pe rafturile supermarketurilor. Lidl îi ajută pe tinerii antreprenori

Decizia Lidl vine cu foarte multe schimbări pozitive pentru compania foarte tânără. Afaceriștii de la Soma Coffee Company o să fie capabili să achiziționeze un prăjitor de cafea modern, dar și să investească într-un nou sistem automatizat. Aceștia vor putea să dezvolte distribuția și să producă mult mai multă cafea datorită faptului că au primit un contract uriaș.

„Suntem entuziasmați pentru că vom colabora cu Lidl. După ce ne-am închis cafenelele din cauza restricțiilor COVID-19 impuse de autorități, contractul cu Lidl a fost lucrul de care aveam nevoie. Ei ne oferă o platformă pentru a ne extinde baza de clienți și ajutorul financiar pentru a ne dezvolta afacerea, având parte de noi oportunități. Am produs mereu cafea prin conceptul de a avea calitate, nu cantitate, dar cu ajutorul Lidl le putem avea acum pe amândouă.”, a zis Damien Twohig, co-fondatorul companiei.

Afacerea a fost lansată de către Irene și Damien Twohig, alături de Alex Bruce. Acesta din urmă este extrem de tânăr dar s-a lansat în companie cu foarte mult curaj. Avântul pe care îl oferă acum Lidl pentru compania destul de mică îi va ajuta pe cei trei să se facă din ce în ce mai cunoscuți, astfel că irlandezii se vor bucura în curând de cele mai bune produse aflate chiar pe rafturile supermarketurile.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI