Cătălin Măruță își prezintă emisiunea la PRO TV de 12 ani, așa că publicul l-a văzut în multe ipostaze. De această dată, vedeta TV a fost nevoită să apară așa pe sticlă.
Cătălin Măruță a fost prezentă, alături de prietenii săi, joi seară, la cea de-a 19-a ediție a Festivalul Brazilor de Crăciun, la Stejarii Country Club. Peste 250 de personaje din mediul de afaceri, artă, media și cultură au fost alături de cauza micuților vulnerabili, licitând brazi special concepuți pentru ca toți copiii să poată rămâne în școală. Momentele artistice au fost susținute pro-bono de Light Quartet și The Mono Jacks. Mai bine de 700.000 de euro s-au strâns la eveniment, iar pentru cel mai licitat obiect s-a plătit suma de 180.000 de euro.
„Designeri generoși au creat pro-bono 30 de brazi și s-au colectat fonduri în valoare totală de 700.400 euro, dintre care 180.000 de euro obținuți de bradul-poveste al lui Omid Ghannadi”, se arată într-un comunicat al organizației ”Salvați Copiii”.
Bradul care a valorat 180.000 de euro a fost cel al emisiunii ”La Măruță”, pentru care s-a pus și pariu. Prezentatorul TV a promis publicului că dacă la Festivalul Brazilor de Crăciun va obține recordul, va veni în emisiune, alături de Omid, parte a echipei ”Visuri la cheie”, și Neamțu, în pantaloni scurți. Zis și făcut!
„Pariul e pariu! Eu, Omid si Neamtu am promis că venim în emisiune în pantaloni scurți dacă la Festivalul Brazilor de Crăciun obtinem recordul pentru bradul emisiunii. Iată, brandul s-a vândut cu 180.000 de euro, iar noi ne-am ținut de cuvânt. În total, s-au strâns 685,000 euro la acest eveniment.
O veste minunată pentru copiii care au nevoie de protecție socială și sunt pot fi ajutați prin programele Salvați Copiii. Un mare LIKE pentru toți cei care au contribuit la această minunată strângere de fonduri, atât cei care au creat brazi, cât și cei care au donat. Împreună facem Crăciunul fericit pentru cei care merită asta!”, a scris Măruță pe Instagram.