Simona Trașcă, fostă asistentă tv, a trecut prin mari emoții, zilele trecute, când a suferit un accident de mașină, în timp ce se afla într-un taxi. Simona Trașcă ne-a dezvăluit, exclusiv pentru Playtech Știri, cât a costat-o noua operație de implant mamar, dar și de ce a dorit sâni mai mici. Iar Titi Aur, fost pilot de raliuri și expert în conducerea defensivă, i-a atras atenția ca, pe viitor, să poarte centura de siguranță, pentru a nu-și risca viața, de dragul frumuseții.
Simona Trașcă răsuflă ușurată, la două zile după accidentul de mașină. Noile sale implanturi mamare nu au fost afectate, în urma impactului, starea de sănătate a fostei asistente tv fiind bună, conform medicului estetician care a consultat-o, după sperietura trasă de vedetă în trafic:
”Sunt bine, Doamne-ajută! Nu m-am lovit rău, m-a consultat imediat medicul care m-a operat, nu e nimic grav cu operația.
Centură de siguranță nu aveam, nu am voie să port vreo lună sau două, depinde cât stabilește medicul, după intervenția chirurgicală”, ne-a declarat Simona Trașcă, în exclusivitate pentru Playtech Știri.
Vezi și: Greșeala pe care mulți români o fac în trafic și își distrug mașina. Titi Aur: ”Nu e bine”
Simona Trașcă recunoaște că, de-a lungul timpului, a suferit mai multe operații de implant mamar, mărindu-și bustul, gradat. Iată însă că, de data aceasta, a avut o cu totul altă dorință:
”Am făcut, până acum, în zona bustului, vreo cinci operații. De data aceasta, l-am micșorat ceva mai mult. Am făcut asta pentru viitor, sânii mai mici stau mai frumos, la locul lor, mult timp. Noile silicoane au valabilitate pe viață.
O operație de acest gen costă cam 6.500 de euro”, ne-a mai menționat Simona Trașcă, în exclusivitate pentru Playtech Știri.
În timp ce Simona Trașcă susține că n-a purtat centură de siguranță, în taxi, în momentul accidentului, de zilele trecute, pentru că așa ar fi fost sfătuită de medic, iată că, de fapt, ea a făcut o mare greșeală, punându-și chiar și viața în pericol. Ce spune Titi Aur despre obligativitatea purtării centurii de siguranță:
”Și femeile operate la nivelul bustului trebuie să poarte centura de siguranță. Mai bine să aibă o problemă cu silicoanele, decât să moară aruncată prin geam, în caz de impact. Un medic nu-ți poate da scutire de centură și de niciun fel, nu există scutire de centură de siguranță. Ce-i drept, centura, în caz de accident, îți poate rupe clavicula, dar, dacă nu o aveai, te arunca pe geam și mureai”.
Titi Aur ne-a explicat și cum ne poate salva viața un airbag, care se deschide brusc, în caz de accident de mașină:
”Un airbag, când se deschide, îl percepi ca pe un pumn puternic primit în față de la un boxeur profesionist. Poți să suferi și o fractură de mandibulă sau de nas. Dar, gândiți-vă, la o frână puternică, chiar dacă ai centură de siguranță, capul este aruncat spre față și poți suferi o fractură de coloană, de cervicală, fatală, îți rupi gâtul și mori. Așa, un airbag îți împinge capul înapoi”.
Titi Aur, expert în conducerea defensivă, a dorit să mai menționeze și că viitoarele mămici trebuie să-și pună centura de siguranță, în mașină:
”Este obligatorie purtarea centurii de siguranță și pentru femeile însărcinate, că se tot zicea că ele o pot evita, este obligatorie prin lege, nu mai e ca înainte. Cu precizarea că, pentru gravide, există un dispozitiv special, prins ceva mai jos, care salvează și viața mămicii și a copilului, în caz de accident major”, ne-a mai menționat Titi Aur, în exclusivitate pentru Playtech Știri.