Sfaturile vitale date de Adina Halas pentru a slăbi. Nu trebuie să mergi la sală sau să te apuci de diete

Sfaturile vitale date de Adina Halas pentru a slăbi. Nu trebuie să mergi la sală sau să te apuci de diete
Sfaturile vitale date de Adina Halas pentru a slăbi. Nu trebuie să mergi la sală sau să te apuci de diete

Adina Halas face sport în mod constant de 12-13 ani, dar este atentă și cu alimentația. Ea susține că te poți bucura, în timp, de beneficiile fizice, dacă reglezi alimentația, în funcție de scopul dorit. Vedeta susține că a învățat, în timp, și că greșea în momentul în care își propunea să slăbească câteva kilograme mărind intensitatea antrenamentelor.

Sfaturile vitale date de Adina Halas pentru a slăbi

Adina Halas a dat sfaturi celor care doresc să slăbească.

„De vreo 12-13 ani fac sport în mod constant. Rar mi se  întâmplă să fac o pauză așa cum a fost cea de după „Bravo, ai stil!”.  Fac antrenamente funcționale, crossfit, de 4 ori pe săptămână.

De regulă cam 4 este cifra. Încerc să îmi pun toate lucrurile pe care le am de făcut, filmările mele,  aparițiile, evenimentele, campanii, poze, astfel încât să reușesc să ajung la sală. Am în permanență geanta de sport în mașină făcută. În cazul in care e nevoie să pot să ajung și fac 4 antrenamente pe săptămână.

Și uite, o chestie pe care am învățat-o în momentul în care vroiam să slăbesc câteva kilograme, am constatat că cel mai rău lucru pe care puteam să îl fac era să măresc intensitatea antrenamentelor.

Pentru că atunci când vrei să slăbești și mărești intensitatea antrenamentelor, în mod natural, corpul îți cere și energie. Și atunci trebuie să te hrănești ceva mai bine decât cum o făceai până atunci.

Și este foarte ușor să aluneci în partea aceea. Adică să mănânci mai mult decât trebuie pentru a putea susține antrenamente fizice grele, în condițiile în care vrei să slăbești. Dacă vrei să slăbești, ideal este să îți calculezi necesarul tău caloric de peste zi. Să îți scazi 2-300 de calorii și îți iei pe termen lung, cel puțin 6 săptămâni!

Trebuie să îți menții nivelul de antrenamente. Iar dacă nu ești un om care a făcut  sport și nu faci sport, nu este momentul să te apuci atunci să ții și dietă, să te apuci să faci sport în neștire.

Nivelul de antrenament ar trebui să fie unul minim-mediu! Când vorbim despre persoane care au reglajul bun și  știu foarte bine cu ce se mănâncă sportul și își cunosc corpul, acolo este cu totul is cu totul altă poveste!”, a povestit Adina Halas pentru ciao.ro.

Somn reglat, apetit reglat

Adina Halas a mai ținut să menționeze un alt amănunt pe care îl consideră important în procesul de slăbit.„

Și încă un lucru extrem de important la care eu țin foarte mult este somnul! Bineînțeles că mi se întâmplă și mie să editez materiale video, să stau până târziu. Culc copilul și de-abia după aceea mă apuc să continui lucrurile.

Mie îmi place să lucrez și noaptea foarte mult. Și mă concentrez mai bine atunci când am de editat. Însă am învățat că trebuie să îmi respect somnul, cele 7-8 ore de somn sunt necesare. Și în condițiile în care îți reglezi somnul atunci îți reglezi și apetitul!

Astea sunt lucrurile cele mai importante! În rest, raportându-mă la ceea ce fac eu ca să mă mențin în formă, fac cam ceea ce fac în general! Adică nu m-a apucat disperarea cu 2-3 săptămâni înainte de vacanță. Să-mi zic: gata, să nu mai mănânc dulciuri, să nu mai fac aia…”, a mai spus vedeta, pentru sursa citată.