S-a aflat secretul teribil al mașinii în care Prințesa Diana a murit. Aproape 23 ani au trecut de la accidentul în care Prințesa Diana și-a pierdut viața în accidentul care a avut loc la Paris. Ce s-a întâmplat după accident, de fapt, citiți în articolul de mai jos.
S-a aflat secretul incredibil al mașinii în care Prințesa Diana a murit. Mașina în care călătorea Prințesa Diana, un Mercedes-Benz Clasa S, ascundea un secret teribil. Pe 31 august 1997, limuzina în care se aflau Prințesa Diana și iubitul ei arab, Dodi Al-Fayed, a intrat în pasajul Pont de l’Alma din Paris. Mașina urmărită de paparazzi s-a ciocnit de cel de-al 13-lea stâlp al tunelului. Niciunul dintre cei patru ocupanți ai autoturismului nu purta centura de siguranță.
Astfel, autovehiculul care s-a făcut zob în urma impactului ascunde un secret teribil. În vara lui 2017, un jurnalist parizian, Pascal Rostain, a aflat originea mașini închiriate, care i-a preluat pe Prințesa Diana și pe Dodi Al-Fayed, după ce aceștia luaseră cina șa hotelul Ritz.
Un amic al jurnalistului verificase mașina și o declarase o adevărată capcană a morții, la începutul anului 1997. Acesta o considera mult prea periculoasă pentru drumurile publice. Pascal Rostain mai povestise că, în 1994, mașina fusese furată de la proprietarul pe care îl avea atunci, Eric Bousquet.
Un evadat fugise cu mașina din Paris și s-a răsturnat cu ea pe câmp. Limuzina, atunci, fusese declarată daună totală de către compania de asigurări, însă în loc să fie dezmembrată, epava a ajuns într-un service. În acel atelier auto a fost reparată și revândută firmei care furniza mașini celebrului hotel Ritz.
”Nu venim cu o teorie, o ipoteză, ci cu fapte reale, verificate”, spunea, în urmă cu doi ani, Orphelie Meunier, prezentatoarea documentarului difuzat de postul de televiziune M6, preluând informațiile din cartea jurnalistului Pascal Rostain, ”Cine a ucis-o pe Lady Di?”. Lucrarea a fost publicată la 20 de ani de la moartea Lady Di, în ciuda eforturilor Casei Regale britanice de a împiedica apariția ei.
Ulterior, ancheta demarată de autorități a arătat că șoferul Mercedes-ului, Henri Paul, se face vinovat pentru accidentul în urma căruia ”Prințesa inimilor” a decedat.
Henri Paul rula cu o viteză foarte mare și consumase alcool înainte de a urca la volan și urma un tratament anti-depresiv. De asemenea, acul vitezometrului a rămas blocat la 200 de kilometri la ora. Limita de viteză în pasajul subteran Pont de l’Alma era de 50 de kilometri la oră.