WhatsApp vine cu o nouă surpriză pentru utilizatorii aplicației. Reprezentanții Facebook au anunțat că utilizatorii aplicației de mesagerie vor putea efectua achiziții de bunuri și servicii din interiorul aplicației.
În felul acesta, WhatsApp va permite companiilor să își vândă produsele în interiorul aplicației, prin intermediul Facebook Shops, un magazin online care a fost lansat în luna mai, pentru a oferi posibilitatea efectuării de cumpărături în aplicațiile rețelei de socializare Facebook, transmite agenția de presă Reuters, citată de Agerpres.
Mai mult, aplicația de mesagerie va intra în sectorul serviciilor de cloud computing și va oferi firmelor care folosesc instrumentele serviciilor de mesaje pentru clienți capacitatea de a stoca acele mesaje pe serverele Facebook.
Matt Idema, directorul operațional al WhatsApp, a afirmat în cadrul unui interviu că achizițiile vor fi posibile din acest an, iar serviciile de stocare a mesajelor vor fi disponibile în anul 2021. În total, mai mult de 175 de milioane de persoane interacționează în fiecare zi cu o afacere pe WhatsApp.
WhatsApp a dezvăluit faptul că va avea implementat un nou sistem de contact pentru utilizatorii care vor să discute cu cei care au dezvoltat aplicația pentru iPhone și Android, însă numai în cazul în care au probleme serioase.
Până acum, aplicația nu a avut un astfel de sistem de contact pentru utilizatori, lucru care nu a fost văzut cu ochi buni de aceștia. Iată că într-un final problema va fi rezolvată. WhatsApp va avea până la urmă o secțiune specială prin care utilizatorii vor putea cere ajutorul pentru diferite probleme.