Celebrul lanț de magazine Penny, odată cu deschidere ultimelor locații, a ajuns la 317 unități la nivel național. Conform unui comunicat de la începutul anului, planul companiei este de 600 de magazine până în 2029. În afară de extindere, Penny a anunțat și o schimbare importantă în magazinele sale. Citește mai departe și vezi despre ce schimbare importantă în magazinele Penny este vorba.
Așa cum spuneam la început, Penny se extinde în toată țara, devenind un competitor direct pentru Lidl și Kaufland, sau alți mari retaileri. Ultimele deschideri de locații, cea din Sărmașu, județul Mureș, și cea din în Săliște, județul Sibiu, vin să confirm planul de extindere anunțat până în 2029.
Deși suntem într-o criză economică accentuată, desideratul retailerului german pare-se că nu a avut de suferit. Pe de altă parte, noul proiect lansat în mai toate locațiile Penyy vin să confirm o altă direcție, îmbrățișată de altfel și de ceilalți retaileri de pe piață.
Este vorba de unul din cele mai ambițioase proiecte, și anume de a avea magazine ecologice până în 2029. Proiectul implică toate cele 300 de magazine, iar proiectul este făcut cu ajutorul unui sistem, denumit „BREEAM”.
Retailerul și-a luat un angajament de sustenabilitate fără egal în Europa Centrală și de Est. Este vorba de un angajament de sustenabilitate extrem de important, promițând să facă 300 de magazine mai ecologice până în 2029. Acest desdierat este făcut prin adoptarea BREEAM.
Este vorba de cea mai importantă metodă de evaluare a sustenabilității clădirilor din lume. Prin angajamentul față de cel mai mare program al unui retailer din Europa Centrală și de Est, Penny s-a impus ca lider internațional în domeniul sustenabilității.
Conform celor mai recente date, două milioane de întreprinderi sunt înregistrate la BREEAM în 89 de țări. Retailerul german se numără printre primele 15 companii care utilizează această inițiativă la nivel global.
Conform proiectului, magazinele Penny vor fi recertificate în BREEAM la fiecare trei ani. Pe termen mai lung, planul este de a recertifica o parte din magazinele existente și renovările majore la fiecare trei ani.
Vezi și: Inovația Lidl care apare în magazine. Clienții se vor bucura: se va întâmpla și în România?!
La începutul acestui an, magazinul său din Otopeni a fost premiat drept cea mai sustenabilă clădire din Europa Centrală și de Est. Premierea a avut loc în cadrul premiilor BREEAM. Printre realizările sale în materie de sustenabilitate se numără:
„Angajamentul nostru de a certifica BREEAM în tot lanțul nostru de magazine reprezintă una dintre cele mai ample inițiative de sustenabilitate, nu doar la nivel național, ci și la nivel european.
Penny își asumă un rol de pionierat atât de necesar pentru a răspunde schimbărilor climatice, față de care trebuie să luăm cu toții măsuri ferme și de anvergură.”, declară Daniel Gross, CEO, Penny România.
Proiectul este deja activ în magazinele Penny din toată țara. Până la finalul anului 2029, toate magazinele vor beneficia de certificate în BREEAM.